• Anonym (Håå)

    Offentligt sex

    Hej,

    Är det någon som har tips om en bra plats att ha offentlig sex på?
    Jag har förstått att det mest är bögar eller ensamrunkare på de flesta kända platserna och helst vill vi att det ska finnas andra par i närheten också. 
    Vi vill alltså att andra ska titta på oss och vi vill samtidigt titta på andra.

    Hoppas på svar av någon med erfarenhet.

  • Svar på tråden Offentligt sex
  • Anonym (Naken)

    Finns många bra naken bad i Stockholms området att ha sex på med publik.

  • Anonym (Håå)
    Anonym (Naken) skrev 2016-05-02 19:08:24 följande:

    Finns många bra naken bad i Stockholms området att ha sex på med publik.


    Ok kanon, men vilka då? Av det jag har läst så är de flesta rena nakenbad där hankypanky ej är uppskattat.
  • vargveum
    Anonym (Håå) skrev 2016-05-03 10:54:18 följande:

    Ok kanon, men vilka då? Av det jag har läst så är de flesta rena nakenbad där hankypanky ej är uppskattat.


    På Kärsön vid Drottningholm finns ett nakenbad där det är accepterat att sexa
  • Anonym (Håå)
    vargveum skrev 2016-05-03 11:50:55 följande:
    På Kärsön vid Drottningholm finns ett nakenbad där det är accepterat att sexa
    Ja jag har läst om det men av det jag läst verkar det som jag skrev initialt mest vara ensamrunkande killar och bögar där, inte så många par. Kanon om det inte stämmer men kan några andra dela med sig av sina äventyr vore det kanon.
  • fae
    Anonym (Håå) skrev 2016-05-03 14:26:09 följande:
    Ja jag har läst om det men av det jag läst verkar det som jag skrev initialt mest vara ensamrunkande killar och bögar där, inte så många par. Kanon om det inte stämmer men kan några andra dela med sig av sina äventyr vore det kanon.
    Jag har hört lite olika saker om det stället, kanske det är så att det är bäst att åka dit och kolla själv istället för att gå på vad man "har hört"? Rent allmänt tror jag dock att det på dylika platser förekommer en del ensamrunkare oavsett. Är man inte helt bekväm med det så är det kanske en mer ordnad situation som man får uppsöka. Men vad skadar det att åka och känna på läget själv, om man ändå är nyfiken? 
  • Anonym (Håå)
    fae skrev 2016-05-03 14:32:27 följande:
    Jag har hört lite olika saker om det stället, kanske det är så att det är bäst att åka dit och kolla själv istället för att gå på vad man "har hört"? Rent allmänt tror jag dock att det på dylika platser förekommer en del ensamrunkare oavsett. Är man inte helt bekväm med det så är det kanske en mer ordnad situation som man får uppsöka. Men vad skadar det att åka och känna på läget själv, om man ändå är nyfiken? 
    Skrev inte att jag inte är bekväm med det, utgår att såna finns överallt men det vore kul om man inte var ett helt ensamt par och bara killar som står bakom en tall och skaver kotte. Något annat par skulle va mysigt. Men att undersöka det ska vi göra. Tänkte att en fråga här inte skulle skada.
  • fae
    Anonym (Håå) skrev 2016-05-03 14:44:09 följande:
    Skrev inte att jag inte är bekväm med det, utgår att såna finns överallt men det vore kul om man inte var ett helt ensamt par och bara killar som står bakom en tall och skaver kotte. Något annat par skulle va mysigt. Men att undersöka det ska vi göra. Tänkte att en fråga här inte skulle skada.
    Jo men så tänker jag med, tror dock du kan få olika bud om hur sådana ställen är, kanske är olika, olika dagar med? Nej, bara kladdiga typer som står och saggar ner i buskagen låter inte överdrivet skoj Skrattande
  • vargveum
    Anonym (Håå) skrev 2016-05-03 14:44:09 följande:

    Skrev inte att jag inte är bekväm med det, utgår att såna finns överallt men det vore kul om man inte var ett helt ensamt par och bara killar som står bakom en tall och skaver kotte. Något annat par skulle va mysigt. Men att undersöka det ska vi göra. Tänkte att en fråga här inte skulle skada.


    Vad jag förstår är det blandade par och ensamma på närsidan, bortom udden är där bögarna håller till
  • Anonym ((vill också))

    Vilken bra fråga! Skulle också vilja samma sak. Tyvärr bor vi inte i Sth...

  • Anonym (Håå)

    Tack för svar, även om det inte riktigt var det jag hoppades på.
    Inga andra som har mer konkreta förslag och egna erfarenheter?

    MVH

Svar på tråden Offentligt sex