• HonanHöna

    Tiden står stilla... Gravid v37!

    Nu står ju verkligen tiden helt stilla... O inte kan ja direkt göra något fysiskt för att tiden ska gå heller.. Har bara mer o mer ont för varje dag som går..

    Någon mer som "lider"? Haha

  • Svar på tråden Tiden står stilla... Gravid v37!
  • Callo

    Känns igen. Foglossning till tusen och ständigt trött. V 39 här, och jösses vad tiden har krupit fram de senaste veckorna. För min del som har BF denna vecka men inga tecken på att något är på G, känns det som att jag alltid kommer vara gravid.

    Som du säger, inget att göra åt. Bara att stå ut, hehe.

  • HonanHöna
    Callo skrev 2016-05-03 00:33:03 följande:

    Känns igen. Foglossning till tusen och ständigt trött. V 39 här, och jösses vad tiden har krupit fram de senaste veckorna. För min del som har BF denna vecka men inga tecken på att något är på G, känns det som att jag alltid kommer vara gravid.

    Som du säger, inget att göra åt. Bara att stå ut, hehe.


    Ja fy haha. Minns ju knappt hur de e o inte vara gravid! Hoppas din bebis kommer SENAST på bf :)

    Börjat packa min förlossningsväska iallafall haha, tidsfördriv..
  • Callo

    Ja, jag packade klart igår. Känns bra. Men har en känsla av att den kommer stå där ett tag till. Buuh!

  • HonanHöna
    Callo skrev 2016-05-03 06:52:45 följande:

    Ja, jag packade klart igår. Känns bra. Men har en känsla av att den kommer stå där ett tag till. Buuh!


    De får vi hoppas att den slipper :) vad är din "får inte glömma" grej?
  • plusplus82

    va man känner igen sig för mig blev de 2 veckor efter beräknat =O/ ja sa seriöst till gubben snart så åker vi till förloss. o kräver igångsättningen bebisen vägrar komma ut o doktorn får drrraaaa ut bebisen  .. sista dagen v 42 plus 0  bestäde sonen att han skule komma .. snacka om o klättra på väggarna  =O/ 

  • HonanHöna
    plusplus82 skrev 2016-05-03 09:18:26 följande:

    va man känner igen sig för mig blev de 2 veckor efter beräknat =O/ ja sa seriöst till gubben snart så åker vi till förloss. o kräver igångsättningen bebisen vägrar komma ut o doktorn får drrraaaa ut bebisen  .. sista dagen v 42 plus 0  bestäde sonen att han skule komma .. snacka om o klättra på väggarna  =O/ 


    Nä fy.. Hemska tanke!! Din stackare.. Ja går o intalar mig att ja säkert kommer att gå över tiden bara för att ja vantrivs så jäkla mycket!!
  • valkyrian

    V 38+1 här och känner exakt samma sak. Absolut noll tecken på förlossning på g. Med mina andra har slemmisen släppt ngn vecka innan men inget sånt har hänt. Min etta kom 39+2 och tvåan 41+3 så är typ vettskrämd att det blir samma med liten i magen.

    Tiden går liksom inte. Det är så svårt att räkna ner när man inte vet till vilken dag man räknar ned. Hoppas på bebbar snart och att tiden går lite fortare fram tills dess.

Svar på tråden Tiden står stilla... Gravid v37!