• Anonym (Hängpatten)

    Varför görs de inte snygga bikinis åt hängpattar?

    Alltså, samma jävla problem varje år!! Hur gör man för att hitta en snygg bikini som håller hängisarna på plats? Jag vill inte ha en sporttopp för då får jag ingen fin solbränna! En trekantsbikini som egentligen är de finaste trillar ju pattarna ur när jag böjer mig framåt för att leka med mina barn och får formen av två falukorvar!
    Jag vill ha en bikinitopp som sitter snyggt även när jag rör på mig, inte bara när jag ligger still! Är de någon som har kunnat hitta en sådan bikini? 
    Varför gör dom inte bikinis åt hängmattor också? Utan de enda pattarna som är snygga i bikinis är silikonbröst eller oammade bröst!
    Det måste ju nästan vara vanligare med lite häng än fast runda?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-05-03 11:37
    *hängmattor=hängpattar, dumma autocorrection!

  • Svar på tråden Varför görs de inte snygga bikinis åt hängpattar?
  • Anonym (??)

    En fast bh finns väl?. Finns ju massor med kvinnor med stoooora lååånga bröst som ser snygga ut i en fast bh. Gärna med en bygel också. Bättre bekvämt och snygg, än en "snygg" solbränna.

  • Anonym (Wildrat)

    Gå till nåt annat än hm och leta. Riktiga underklädesaffärer borde ha det du letar efter.

  • Utflykt i verkligheten

    Hängmattor?! Förlåt men det var det roligaste autokorrektet jag har läst på länge!

    Håller med övriga här, sök dig till kollektioner som gör grejer av kvalitét samt att du istället har BH-varianten istället. trekantsbikini är det bara typ 18-åringar som inte har fått barn som kan ha, tyvärr. 

  • bängolle

    Det är för att ingen ska behöva råka ut för att träffa en dam med snygga pattar som sen trillar ner i knähöjd så fort dom släpps lösa.

  • Anonym (asful)
    krompa skrev 2016-05-03 20:27:05 följande:

    uppercut.se har många fina som funkar för långa bröst, även när man jagar barn eller tränar livräddning...


    Långa bröst... Vilken obehaglig term :(
  • Anonym (Bella)

    Haha skrattade högt åt hängmattor, trodde ärligt att du kallade brösten det :D jag kör med en dyr vanlig bh från Triumph istället för bikini. Vanlig bikini har jag inte haft sen jag var barnlös. Idag har jag två barn, minsta e 4 månader, och denna sommaren vill jag helst ha dunjacka och tights dygnet runt :|

  • catwinter

    Jag brukar använda en vanlig svart, enkel, välsittande bh i lämpligt material till matchande bikinitrosor (av boxertyp). Får ont i nacken av bara tanken på halterneck och trekantsbikini. Jag har storlek 100 DD.

  • Vinterankan

    Kan det vara så att du har köpt för liten storlek? Med mjuka hängiga bröst är det viktigt att köpa en med tillräckligt stora kupor. Vilket oftar svårt för då blir de för stora runt ryggen så satsa på en modell med knytning.

  • Anonym (asful)
    Varför har ni hängpattar? Kan ni inte fixa det?

    Min fru har precis fött vårt tredje barn, och ammar nu. När hon är klar kommer hon så klart fixa brösten så de blir fasta och snygga igen. Trodde jag de flesta gjorde?
  • sextiotalist
    Anonym (asful) skrev 2016-05-05 06:06:49 följande:
    Varför har ni hängpattar? Kan ni inte fixa det?

    Min fru har precis fött vårt tredje barn, och ammar nu. När hon är klar kommer hon så klart fixa brösten så de blir fasta och snygga igen. Trodde jag de flesta gjorde?
    Nu har jag inga hängpattar. Men det är dyrt, ett kirurgiskt ingrepp som kräver sjukskrivning och inte alla vill gå igenom och även en risk.

    Bland de jag känner så är det två (förutom de som har haft bröstcancer) som gjort ett bröstlyft.

    Men trivs innan kvinnan så finns det inget hinder att göra det. Men det ska vara för att hon vill.
  • Anonym (asful)

    Jag trodde ett lyft var ett ganska minimalt ingrepp, till skillnad från förstoring?

  • sextiotalist
    Anonym (asful) skrev 2016-05-05 06:26:29 följande:

    Jag trodde ett lyft var ett ganska minimalt ingrepp, till skillnad från förstoring?


    Ingen större skillnad eftersom man i båda fallen gör en rekonstruktion av bröstet.

    En väninna gjorde det (hon hade riktiga taxöron) och de lade in ett implantat för det var lättast att få det snyggt då. Att lägga in ett inplantat innebär inte alltid förstoring.
  • Anonym (asdf)
    Anonym (asful) skrev 2016-05-05 06:06:49 följande:
    Varför har ni hängpattar? Kan ni inte fixa det?

    Min fru har precis fött vårt tredje barn, och ammar nu. När hon är klar kommer hon så klart fixa brösten så de blir fasta och snygga igen. Trodde jag de flesta gjorde?
    Skulle fixa det om jag hade en man som sponsrade mig så som din fru har. Skål för dig!
  • Anonym (asdf)

    Min byst ser fin ut i min bikini som har halternecktopp trots att mina tuttar hänger en smula. Har i och för sig liten byst. Har du möjligtvis en väldigt stor byst? Kan tänka mig att det bästa i så fall är att satsa på en bikini med topp i bh-modell med byglar och ordentliga axelband som håller bysten på plats.

  • Efraim Barkbit
    Anonym (asful) skrev 2016-05-04 03:07:35 följande:

    Långa bröst... Vilken obehaglig term :(


    Tycker snarare det låter väldigt vackert!
Svar på tråden Varför görs de inte snygga bikinis åt hängpattar?