• Anonym (Snygg tjej för mig)

    Tjejers kroppshår

    Hur mycket av kroppshåret tycker ni att tjejer skall ta bort? Jag tycker att allt skall tas bort utom ögonbrynen (förstås!), medan håret skall vara axellångt och övre delen av pubishåret skall vara kvar.

  • Svar på tråden Tjejers kroppshår
  • Anonym (Tjej)

    Så mycket hon själv vill.

    För min del innebär det att jag rakar mig under armarna, ansar könshåret och rakar benen på sommaren.

  • fae

    Okej tack för värdefull info, jag går och vaxar bort ögonfransarna nu då.

  • Anonym (Man)

    Det bestämmer hon helt och hållet själv! Preos som jag bestämmer själv hur mycket, samt vart på kroppen jag ansar mig.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Snygg tjej för mig) skrev 2016-05-03 19:25:42 följande:

    Hur mycket av kroppshåret tycker ni att tjejer skall ta bort? Jag tycker att allt skall tas bort utom ögonbrynen (förstås!), medan håret skall vara axellångt och övre delen av pubishåret skall vara kvar.


    Vad menar du med "övre delen"? Menar du att allt hår på hela venusberget ska vara kvar?
  • Anonym (Man)
    fae skrev 2016-05-03 19:31:25 följande:

    Okej tack för värdefull info, jag går och vaxar bort ögonfransarna nu då.


    Ajjjj!
  • Anonym (Kvinna)
    fae skrev 2016-05-03 19:31:25 följande:

    Okej tack för värdefull info, jag går och vaxar bort ögonfransarna nu då.


    Fast det står ju att håret ska vara axellångt, kanske är fransarna då?
  • Anonym (tycker)

    Jag gillar olikheter och ser gärna att allt hår är kvar.

  • Aikido

    Damen får bestämma helt själv. Jag fixar utan problem könshår upp till hakan, hår under armarna och ben så ludna att hon klarar -30 utan långkalsonger (eller kanske långtrosor). Vill hon köra Sinead O'Connor på valda delar av kroppen går det precis lika bra.

    Ok. Ögonbryn vill jag gärna att hon ska ha annars blir det läskigt.

  • Kirenaj68
    Anonym (Snygg tjej för mig) skrev 2016-05-03 19:25:42 följande:

    Hur mycket av kroppshåret tycker ni att tjejer skall ta bort? Jag tycker att allt skall tas bort utom ögonbrynen (förstås!), medan håret skall vara axellångt och övre delen av pubishåret skall vara kvar.


    Jag tycker om naturligt, så hon ska behålla allt hår. Men självklart är det upp till damen ifråga att bestämma.
Svar på tråden Tjejers kroppshår