• Anonym (kåt)

    Han vill inte hångla

    Alltså jag har försökt två gånger men det går inte han kysser mig bara på läpparna jag vill hångla, har försökt få in tungan två gånger men då råkar jag Lixom bara slicka honom på läppen så fortsätter han kyssa mig somom inget hade hänt, blir kåtare av det plus älskar att hångla ... vill inte säga det till honom skäms ... så helst andra tips än att säga det till honom

  • Svar på tråden Han vill inte hångla
  • MammAmma

    Alla gillar inte att kyssas med tunga, så enkelt är det. Eller så tycker han att du är dålig på det.

  • Anonym (kåt)
    MammAmma skrev 2016-05-03 23:33:30 följande:

    Alla gillar inte att kyssas med tunga, så enkelt är det. Eller så tycker han att du är dålig på det.


    dålig på vad? vi har inte ens hånglat en enda gång
  • Anonym (kåt)
    Anonym (ThThe.) skrev 2016-05-03 23:28:11 följande:

    Sup honom full... Borsta tändern.


    Jadu han dricker varjedag så det ska ja göra
  • Anonym (Nicklas)

    Dessvärre ser det tydligt ut att han vill inte ha dig.

    Ev. som kompis  men inget mer.

  • sextiotalist

    Hångla och tungkyssar är för tonåringar. Jag har aldrig gillat det

  • Anonym (Yepz)

    Dricker varje dag? Han kanske redan är för full?

  • Anonym (70-talist)
    sextiotalist skrev 2016-05-04 18:52:15 följande:

    Hångla och tungkyssar är för tonåringar. Jag har aldrig gillat det


    Det är för en del 40-åringar också. Jag älskar det, med rätt person, förstås. ;)
  • sextiotalist
    Anonym (70-talist) skrev 2016-05-05 10:35:30 följande:

    Det är för en del 40-åringar också. Jag älskar det, med rätt person, förstås. ;)


    Jag har aldrig gillat det och avskyr tungkyssar. Oavsett person

    Men att inte gilla att hångla har inget med ointresse att göra.

    Men om jag skulle bli singel idag och träffa någon som ville hångla då hade intresset dalat för jag hade upplevt honom som en tonåring
  • Anonym (70-talist)
    sextiotalist skrev 2016-05-05 11:20:50 följande:

    Jag har aldrig gillat det och avskyr tungkyssar. Oavsett person

    Men att inte gilla att hångla har inget med ointresse att göra.

    Men om jag skulle bli singel idag och träffa någon som ville hångla då hade intresset dalat för jag hade upplevt honom som en tonåring


    Bara av nyfikenhet, vad gör du helst som förspel? För mig är kyssar och hångel en del av förspelet.
  • Anonym (tycker)

    Han måste vara bög. Enda tänkbara förklaringen. En kyss går ju bara inte att stå emot.

  • sextiotalist
    Anonym (70-talist) skrev 2016-05-08 10:06:09 följande:

    Bara av nyfikenhet, vad gör du helst som förspel? För mig är kyssar och hångel en del av förspelet.


    Inte med kyssar i varje fall. Vi har bra sex men jag kan nog inte ens dela upp det i förspel eller resten
Svar på tråden Han vill inte hångla