• Anonym (TS)
    Äldre 3 May 23:55
    1276 visningar
    8 svar
    8
    1276

    Tjejer, skulle ni ha problem med en populär kille?

    Ska inte låta självgod men jag är en kille som är populär bland tjejer, många tjejer är intresserade av mig helt enkelt och får ofta höra att jag är snygg och attraktiv. Skulle ni ha problem med att vara tillsamans med en sådan kille? Med vetskapen att era vänner, randoms tycker eran kille är snygg/attraktiv etc. 

  • Svar på tråden Tjejer, skulle ni ha problem med en populär kille?
  • Anonym (Nix)
    Äldre 4 May 00:05
    #1

    Jag har varit tillsammans med snygga killar sedan tonåren. Det har aldrig varit något problem. Min man är väldigt attraktiv (föll för hans humor, intelligens och intensiva blå ögon).

    Jag får ofta höra av vänner att min man är snygg, rolig osv. Är själv inte direkt ful, min man tycker att jag är väldigt vacker. Så nej. Inga problem alls med en attraktiv partner. Kan tillägga att det charmiga med min man är att han verkligen inte ser eller förstår varför både unga och äldre kvinnor fnittrar förtjust då han talar med dem.

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 4 May 00:20
    #2
    Anonym (Nix) skrev 2016-05-04 00:05:19 följande:

    Jag har varit tillsammans med snygga killar sedan tonåren. Det har aldrig varit något problem. Min man är väldigt attraktiv (föll för hans humor, intelligens och intensiva blå ögon).

    Jag får ofta höra av vänner att min man är snygg, rolig osv. Är själv inte direkt ful, min man tycker att jag är väldigt vacker. Så nej. Inga problem alls med en attraktiv partner. Kan tillägga att det charmiga med min man är att han verkligen inte ser eller förstår varför både unga och äldre kvinnor fnittrar förtjust då han talar med dem.


    Det gör alltså inte ont/jobbigt att veta att han hur enkelt som helst är otrogen? Eller känns de inte jobbigt att andra tjejer drömmer om din kille? Det stör dig inte alls?
  • Anonym (Nix)
    Äldre 4 May 00:35
    #3

    Haha otrogen? Nej vi har varit gifta i 11 år. Jag är varken svartsjuk eller orolig över att min man skulle vara otrogen. Väldigt trygg i mig själv. Det är min man som är orolig över att andra män ska slänga sig över mig. Så nej, det problemet finns inte i min värld.

    Vi har ett spännande samliv och pratar om allt.

    Man kan inte leva i ett förhållande och vakta varandra. Då spricker det.

  • Äldre 4 May 00:40
    #4
    Anonym (TS) skrev 2016-05-04 00:20:14 följande:

    Det gör alltså inte ont/jobbigt att veta att han hur enkelt som helst är otrogen? Eller känns de inte jobbigt att andra tjejer drömmer om din kille? Det stör dig inte alls?


    Bara för att man har en attraktiv partner (enligt fler än en själv) gör det väl dock inte "lätt" att vara otrogen. Tänker att ett sånt dåd bör lämna ganska starka samhetskval.

    De flesta människor tänder ju också på fler än sin respektive, utan att vara otrogen eller att det ska vara onormalt.
  • Anonym (Tant Jessi)
    Äldre 4 May 02:04
    #5

    En kille/man som är snygg och attraktiv är inte otrogen. Om han är en flirtig typ som har lätt för att vara otrogen så är han bara snygg. :)

    Så, nej, det skulle inte vara något problem för mig att vara tillsammans med någon som är snygg och attraktiv. 

  • Anonym (Haha)
    Äldre 4 May 07:00
    #6

    Min kille är snygg och rolig. Lite jobbigt. Men han hyllar mig som en drottning.

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 4 May 16:44
    #7
    Anonym (Haha) skrev 2016-05-04 07:00:26 följande:

    Min kille är snygg och rolig. Lite jobbigt. Men han hyllar mig som en drottning.



    Är det bara du själv som tycker han är snygg eller är han känd som "snygg"? Nästintill alla finner väl sin partner snygg liksom, betyder inte att denne i mångas ögon är snygg.
  • Anonym (q)
    Äldre 4 May 16:46
    #8

    om en snygg eller ful man är otrogen när han är med mig, ja då är han inte med mig speciellt länge!
    TS, menar du att bara för att en person är attraktiv = otrogen? Är du sån själv eller varför tror du så?

    En vettig sansad och normal person som behandlar mig jämlikt och respekterar och älskar mig är vad man vill ha. Utseendet kommer faktiskt på en senare plats i "listan". 

Svar på tråden Tjejer, skulle ni ha problem med en populär kille?