• Anonym (D'archangel)

    Vilken av dessa användare har sannolikt det största psykiska problemet?

    Dom är ju allihop spritt språngande, men vem tar priset? Motivera gärna ditt ställningstagande.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken av dessa användare har sannolikt det största psykiska problemet?
  • fae

    Vad gulligt att du tror att denna tråd kommer vara kvar. Jag skyndar mig och lägger rösten på alt 2 men en eloge till alla nämnda förstås.

  • Anonym (D'archangel)

    Jo, alltså...med tanke att t ex de användare jag nämnde får härja fritt så har jag faktiskt börjat fundera på om det här stället är modererat över huvud taget.

  • Anonym (.)

    Ja, du fick inte med "kissa i gränder"-mannen. Han är ett styvt motstånd. :)

    Det var svårröstat. Den ene framstår lite för extrem för att vara på riktigt.

  • Anonym (.)

    Oh, kommer ni ihåg dåren som (utan att vara muslim) ville att Sverige skulle bli islamistiskt, så att kvinnor med sexuell erfarenhet skulle stenas? Allt för att tjejer skulle vara oskulder och inte ha något att jämföra med, i hopp om att de skulle missa att killen inte var välutrustad. På riktigt. Han skrev om det massor av gånger. Jag vet inte riktigt hur han tänkte sig att han skulle få ligga öht i ett sånt samhälle.

    Med tanke på att de uppger samma mått varje gång, så antar jag att de är samma besatte lirare.

  • Tecum

    Stället drivs med passiv moderation, alltså måste någon anmäla för att en tråd ska raderas. Det är därför så många tokstollar och troll tillåts härja fritt. De du nämner är ganska oskyldiga och ingen anmäler dem.

    Du glömde han vars dejt faller i trappor, river ner mat från bordet och råkar ut för diverse missöden. En kreativ person som helt klart platsar i din omröstning.

  • Tecum

    Stället drivs med passiv moderation, alltså måste någon anmäla för att en tråd ska raderas. Det är därför så många tokstollar och troll tillåts härja fritt. De du nämner är ganska oskyldiga och ingen anmäler dem.

    Du glömde han vars dejt faller i trappor, river ner mat från bordet och råkar ut för diverse missöden. En kreativ person som helt klart platsar i din omröstning.

  • Anonym (:))

    Ja, precis! Han med alla dejterna! Eller hon som är " sjuksköterska" och driver folk till vansinne :)

  • Anonym (D'archangel)

    Noterar att "minikuken" fått flest röster. Välförtjänt. Hans inlägg börjar ofta ganska sansat men slutar ofta med "...AAAAAARGGGH! SJÄLVMORD ÄR ENDA LÖSNINGEN!". Ser framför mig hur han får ett psykbryt medans han skriver inlägget. Undrar faktiskt om han är på riktigt, eller om det är någon som trollar.

  • Mudshark
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-05-04 22:15:38 följande:

    10 svar.


    Tycker nog att frågan skulle kompletterats med en hypotetisk månadsinkomst :)
  • Jessi01
    Haha! Fast dom här har jag inte koll på, för jag är sällan här. Vem är värd min röst?
    Det är möjligt att jag har sett "minisnoppens" trådar ibland, fast det kan ju ha varit olika personer som har skrivit dem, det vet man ju inte. 
Svar på tråden Vilken av dessa användare har sannolikt det största psykiska problemet?