• Anonym (lilla jag)

    ensamt

    Fler än jag som saknar vänner?är 38 år och ensamstående med 3 barn har inga nära vänner vilket är så himla trist???? har några få jag träffar då och då men ingen riktigt nära..uppvuxen i en dysfunktionell familj och haft dåliga förhållanden med psykisk misshandel,så har dålig självkänsla känner mig ofta värdelös och knäpp.usch ville bara skriva av miglite..

  • Svar på tråden ensamt
  • Anonym (Hon)

    Men du.. Har du inte någon som du kan prata om nästan allt me? Gamla vänner?

  • Anonym (lilla jag)

    Dom har flyttat från vår lilla stad för längesedan... Så inte bara att åka och hälsa på varandra.

  • Anonym (Hon)
    Anonym (lilla jag) skrev 2016-05-04 22:36:58 följande:

    Dom har flyttat från vår lilla stad för längesedan... Så inte bara att åka och hälsa på varandra.


    Va tråkigt.. Så du bor i en "håla" o svårt o träffa nya vänner då?
  • Anonym (lilla jag)

    Precis.... Alla har sina kompisar och inte många som bryr sig om nya kontakter utan umgås med samma..inskränkt beteende skulle man kanske säga..

  • Anonym (Hon)
    Anonym (lilla jag) skrev 2016-05-04 22:56:30 följande:

    Precis.... Alla har sina kompisar och inte många som bryr sig om nya kontakter utan umgås med samma..inskränkt beteende skulle man kanske säga..


    Fy va trist.. Då förstår jag att du känner dig ensam. Flytta e inte o tänka på?
  • LyckoLand

    Vad tråkigt att höra.. ja det är svårt när man tappat kontakten med gamla vänner. Jag sitter i ungefär samma situation som du vad gäller bristen på vänner. Behöver du nån att prata bort en stund med så dra iväg ett PM till mig vetja.

Svar på tråden ensamt