• Anonym (Aldrig)

    Aldrig fått en ordentlig avsugning!

    Jag är en kille mellan 30-40 år. Jag är absolut inte oerfaren sexuellt, men av någon anledning har jag aldrig fått en bra avsugning! Detta är något som jag börjat fundera mer och mer på, på sistone.

    Jag har aldrig njutit särskilt mycket av det

    och undrar om detta är normalt? Man läser så ofta om hur mycket alla killar älskar detta? Jag tänder mycket på själva tanken och synen av en avsugning som känns väldigt sexig.

    Jag vill uppleva en sån avsugning som man läser om en dag!

  • Svar på tråden Aldrig fått en ordentlig avsugning!
  • Anonym (Teknik)

    Hur beter du dig när tjejen suger? Pratar du med henne. Säger du bara åh eller ingenting? Är du pro-aktiv och säger: åh ingen suger som du, det är fantastiskt det du gör. Du är så fin och sexig.

    Peppa upp tjejen, så hon gör sitt yttersta. Det är ju ett samspel. "Jag gillar det du gör och det skulle vara ännu bättre om du gjorde såhär.. Gillar dig m.m". Kommunikation. Jag sög av min pojkvän jämt och han älskade det och han var bäst på att kommunicera. Det var grymt att suga av honom.

  • Anonym (Rakad)
    Anonym (Aldrig) skrev 2016-05-04 23:14:35 följande:

    Jag är en kille mellan 30-40 år. Jag är absolut inte oerfaren sexuellt, men av någon anledning har jag aldrig fått en bra avsugning! Detta är något som jag börjat fundera mer och mer på, på sistone.

    Jag har aldrig njutit särskilt mycket av det

    och undrar om detta är normalt? Man läser så ofta om hur mycket alla killar älskar detta? Jag tänder mycket på själva tanken och synen av en avsugning som känns väldigt sexig.

    Jag vill uppleva en sån avsugning som man läser om en dag!


    Har du frågat tjejerna om dom vill suga av dig,sen är det ju inte alla tjejer som vill suga eller,min tjej suger av mig med ett finger i min bak helt underbart.
  • Anonym (Teknik)

    Undrar också hur du är med tjejerna rent allmänt, både i sängen och utanför.

  • fae

    Som flera skrivit är det ju ett samspel, som allt inom sex. En avsugning är inget undantag. Det låter på ditt inlägg som att du bara lutar dig bak, du låter oengagerad. Utöver detta kanske du helt enkelt inte gillar det så mycket som du skulle vilja (?). Alla gillar inte oralsex, att ge eller få eller båda delar. Chockerande, men sant.

  • Anonym (Man)

    Jag har aldrig gillat att bli avsugen men har aldrig reflekterat över det. Njuter tillräckligt utan det

Svar på tråden Aldrig fått en ordentlig avsugning!