• Anonym (q)

    Hur länge har ert längsta kk förhållande varat?

    Jag är lite nyfiken på vad som är vanligt om hur länge ett kk förhållande kan vara? 
    Sen även varför det tog "slut"? 
    Hur umgicks ni när ni sågs? 

  • Svar på tråden Hur länge har ert längsta kk förhållande varat?
  • mammaåten

    Ca 1 1/2 år.

    Vi hade främst sex. Men kollade även på film, käka mat hemma någon gång, var på fotboll/hockey någon gång också.

    Vi slutade träffas för att han fick för mycket känslor som inte hörde till.

  • Anonym (q)
    mammaåten skrev 2016-05-05 12:31:26 följande:

    Ca 1 1/2 år.

    Vi hade främst sex. Men kollade även på film, käka mat hemma någon gång, var på fotboll/hockey någon gång också.

    Vi slutade träffas för att han fick för mycket känslor som inte hörde till.


    Sa han det rätt ut eller hur märkte du av det? 
  • mammaåten
    Anonym (q) skrev 2016-05-05 12:33:03 följande:

    Sa han det rätt ut eller hur märkte du av det? 


    Han sa det rätt ut. Vi träffades ett tag efteråt också då han sa att det var okej för honom fast jag inte ville mer.

    Men sen blev han sur när han trodde att jag träffade någon annan (vilket varit okej fr båda oss tidigare) så då valde jag att avsluta det
  • Tjärpapps

    3 år - men i bland kunde det gå 6 månader innIan jag ringde henne. Använde henne som reserv när det tog slut med flickvännen.

    Inte speciellt snyggt agerat av mig. Jag vet stt min KK ville ha ut mer än knullet.

  • Anonym (Professorn)

    Mitt längsta KK varade nog nästan 25 år. Det var en av mina bästa kvinnliga vänner och vi brukade nästan alltid knulla när vi träffades, även när vi hade flick- respektive pojkvän. 

    Det tog slut genom att avståndet blev för långt så att det blev krångligt att träffas.

  • Anonym (tes)

    5 år tror jag vi kom upp i. Bara sex inget annat, vi sov inte ens tillsammans.. ibland träffades vi ett par gånger i månaden och ibland tog det nån månad innan vi sågs.. vi slutade för att jag träffade min man, jag sluta bara att svara när han hörde av sig och det ångrar jag lite även om vi inte hade några krav på varandra..

  • MrFlex

    6-8 månader. Träffades bara för sex. Tog slut för att hon fick känslor för mig. Jag var aldrig intresserad av henne som flickvän.

  • Anonym (Milfhunter)

    Till och från under 10år.

    Vi blev först vänner sedan fortsatte vi vara vänner men även kk:s och nu när vi båda har partner så kör vi vidare som enbart vänner.

    Det var en skön period.

  • Anonym (S)

    Mitt längsta höll i 5 månader. Det slutade när han blev sur för att jag träffade andra samtidigt. Tråkigt, för vi hade riktigt bra sex och det kan jag sakna

  • Anonym (Kan sakna ibland)

    9 år av och till. Vi slutade träffas när jag träffade min nuvarande man, idag har vi ingen kontakt alls.

Svar på tråden Hur länge har ert längsta kk förhållande varat?