• Anonym (Lol)

    Tjejer som klagar på små kukar

    Kan det inte vara så att de i själva verket är väldigt slappa där nere?

  • Svar på tråden Tjejer som klagar på små kukar
  • fae
    CarinaL26 skrev 2016-05-05 12:30:46 följande:

    Och hur vanligt är det att tjejer gör det? I alla fall efter att ha kommit ur tonåren?


    TS är nog inte särskilt gammal själv.
  • Anonym (Lol)
    CarinaL26 skrev 2016-05-05 12:30:46 följande:

    Och hur vanligt är det att tjejer gör det? I alla fall efter att ha kommit ur tonåren?


    Vem sa att det var vanligt?
  • Anonym (Ok)

    Vad är det som ska diskuteras här? TS låter väldigt bitter. Har säkert fått höra att han har en liten kuk, men var ej ledsen, storleken spelar ingen roll. Även små kukar kan vara sköna!

  • CarinaL26
    Anonym (Lol) skrev 2016-05-05 12:59:27 följande:

    Vem sa att det var vanligt?


    Så du vill att vi ska tränga in i huvudet på undantagen och försöka svara på hur de resonerar?

    Detta är en icke-fråga. Om du blir nobbad pga liren kuk får du väl fråga henne.
  • Anonym (minikuken)
    CarinaL26 skrev 2016-05-05 18:42:18 följande:
    Och det baserar du på exakt vad? Jag struntar helt i kukstorlek, bryr mig mer om hur han kan använda det han har. Rent sexuellt alltså. För en relation är kuken ännu mindre intressant. Men killar som skyller på tjejer att de inte får ligga och tycker synd om sig själva går fetbort. Igen oavsett kukstorlek.
    killar med liten kuk får inte ligga med tjejer dom pissar och skrattar dom i ansiktet.
    det är dom storkukade som får ligga = dom blir bättre i sängen = dom får alla tjejer hur svårt ska det vara att fatta? om dom väljer en kille med liten kuk så är det för försörjning så dom kan leva sitt familjeliv med hus bil barn... och hittar på massa löngner om and storleken inte har någon betydelse jävla hycklare
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (minikuken) skrev 2016-05-05 18:54:08 följande:

    killar med liten kuk får inte ligga med tjejer dom pissar och skrattar dom i ansiktet.

    det är dom storkukade som får ligga = dom blir bättre i sängen = dom får alla tjejer hur svårt ska det vara att fatta? om dom väljer en kille med liten kuk så är det för försörjning så dom kan leva sitt familjeliv med hus bil barn... och hittar på massa löngner om and storleken inte har någon betydelse jävla hycklare


    Ditt patetiska skrälle, jag har en kuk i din storlek och jag har inga problem att hitta tjejer att ligga med. Vad skiljer dig från mig tror du?
  • Anonym (hållermed)
    Anonym (Mannen) skrev 2016-05-05 18:56:39 följande:
    Ditt patetiska skrälle, jag har en kuk i din storlek och jag har inga problem att hitta tjejer att ligga med. Vad skiljer dig från mig tror du?
    sluta hitta på massa lögner, du är säkert kvinna också.. mig lurar du inte jag har insett hur livet fungerar och du är körd om du har en liten kuk...
  • Anonym (1)
    Anonym (hållermed) skrev 2016-05-05 19:25:03 följande:
    sluta hitta på massa lögner, du är säkert kvinna också.. mig lurar du inte jag har insett hur livet fungerar och du är körd om du har en liten kuk...
    bittra män får garanterat inte knulla så lägg ner attityden ska ni se det går bättre. Det handlar inte om storlek, det handlar om personlighet, hur man är och hur mysig och omtänksam man är när man ska ha sexet. Använd fingrar och tunga, var lite påhittiga! 
  • vargveum
    Anonym (Mannen) skrev 2016-05-05 18:56:39 följande:

    Ditt patetiska skrälle, jag har en kuk i din storlek och jag har inga problem att hitta tjejer att ligga med. Vad skiljer dig från mig tror du?


    "Minikuken" är bara ett megatroll, han har hållit på såhär i envecka eller två nu. Inget att bry sig om
  • DickelliDick

    Minikuken vet att allt under 19×15 är mini! Därav namnet..15-25 åriga flickor som inte vet om dom är kissnödiga eller kåta nöjer sig med minikukar. Så det finns fitta till er med

  • Anonym (Mannen)
    vargveum skrev 2016-05-05 19:46:58 följande:

    "Minikuken" är bara ett megatroll, han har hållit på såhär i envecka eller två nu. Inget att bry sig om


    Hoppas verkligen han är ett troll för annars är han direkt tragisk.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (hållermed) skrev 2016-05-05 19:25:03 följande:

    sluta hitta på massa lögner, du är säkert kvinna också.. mig lurar du inte jag har insett hur livet fungerar och du är körd om du har en liten kuk...


    Du är körd helt klart! Men inte pga kuken.
  • Snake
    Anonym (Mannen) skrev 2016-05-05 20:23:45 följande:

    Hoppas verkligen han är ett troll för annars är han direkt tragisk.


    Jag vill påstå att han är tragisk oavsett...
    What has four legs and an arm? A happy pitbull...
Svar på tråden Tjejer som klagar på små kukar