• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Joss90

    Va kul att vi har samma! Jag beställde hem graviditetstest idag så att jag är förberedd, har dock bestämt mig för att inte testa förrän BIM eller någon dag efter det....om jag nu inte får mensen såklart :)

  • Loncelot
    Joss90 skrev 2016-05-05 17:11:35 följande:

    Va kul att vi har samma! Jag beställde hem graviditetstest idag så att jag är förberedd, har dock bestämt mig för att inte testa förrän BIM eller någon dag efter det....om jag nu inte får mensen såklart :)


    Låter bra, ska försöka göra samma
  • Verro

    Hej tjejer!
    Hör kommer jag från BIM i maj tråden... Idag kom mensen som ett brev på posten på BIM dagen... Extremt tråkigt men vad ska man göra?!
    Hoppas att juni är vår månad <3
    Nästa BIM för mig är 7/6
    Kram

  • Loncelot
    Verro skrev 2016-05-06 08:47:45 följande:

    Hej tjejer!

    Hör kommer jag från BIM i maj tråden... Idag kom mensen som ett brev på posten på BIM dagen... Extremt tråkigt men vad ska man göra?!

    Hoppas att juni är vår månad <3

    Nästa BIM för mig är 7/6

    Kram


    Livet är som det är bara o ta nya tag hur tråkigt det än är juni måste vara vår månad, försök nr 5 här...
  • Joss90
    Verro skrev 2016-05-06 08:47:45 följande:

    Hej tjejer!

    Hör kommer jag från BIM i maj tråden... Idag kom mensen som ett brev på posten på BIM dagen... Extremt tråkigt men vad ska man göra?!

    Hoppas att juni är vår månad <3

    Nästa BIM för mig är 7/6

    Kram


    Du är i alla fall välkommen hit :)

    Jag kommer göra en BIM - lista lägre fram i maj när vi är lite fler :)
  • Fridson

    Efter "igångsättning" av mens (Primolut) så sitter jag med ONT och niagrafallet.. 4 dagen nu.
    Så 1 juni ca är det BIM för mig. Hooooppas hoppas det fastnar en liten denna månad Skrattande

  • Loncelot
    Fridson skrev 2016-05-06 12:13:14 följande:

    Efter "igångsättning" av mens (Primolut) så sitter jag med ONT och niagrafallet.. 4 dagen nu.

    Så 1 juni ca är det BIM för mig. Hooooppas hoppas det fastnar en liten denna månad


    För varje månad som går känner man ju att det närmar sig, nån lycklig månad är ju vår tur, o juni låter alldeles förträffligt eller hur
  • Fridson
    Loncelot skrev 2016-05-06 12:33:40 följande:
    För varje månad som går känner man ju att det närmar sig, nån lycklig månad är ju vår tur, o juni låter alldeles förträffligt eller hur
    Juni är ju bästa månaden, så nu SKA det gå!!! 

    Vet någon hur det är efter en kur Primolut, sätts ÄL igång igen? För jag hade ju inte mens på 2 månader = ingen ÄL.
    Förvisso slutade jag med p-piller i mitten/slutet av feb och sen nada.. Förutom nu då såklart.
  • mixXi

    Hoppar även jag in här från Maj-tråden. Idag kom mensen =( Har nyligen slutat med p-piller så cykeln är inte riktigt igång ännu. Så får se när jag får äl. Denna månad skall jag testa med äl-stickor tänkte jag. Men väntar först på de fertila flytningarna.

    BIM blir väl allt från 4-10 juni typ. Håller alla tummar vi har att det går bra för oss alla nu!! =D

Svar på tråden BIM - juni 2016