• Aeden

    otrogen flickvän

    Jag träffade min flickvän på en dejtingsajt, men vi fortfarande inte träffats fysiskt. Hon bor i Thailand och jag kommer att åka dit snart. Vi bestämde att vi är i ett förhållande. För två veckor sen berättade hon att hon har herpes typ 2 och att hon hade sex "engångsligg" med en annan kille. Nu är jag förvirrad och vet inte vad ska jag göra. jag gillar henne, fast vet inte hur ska jag lita på henne längre. Det är inte första gången hon träffar andra killar. Hon lovade att hon aldrig kommer att träffa andra killar mer. Fast ljög hon efter att hon lovat. Ska jag lita på henne? Snälla råd. Tack så mycket.

  • Svar på tråden otrogen flickvän
  • Anonym (q)

    TS, om ni inte har träffats på riktigt ska du inte förvänta dig något alls än så länge. 

    Visst finns det folk som träffar någon över nätet från ett annat land men det finns tyvärr en hel del skojare som utnyttjar det sättet. Inte säkert just denna tjej gör det men som sagt, innan ni träffats på riktigt ska du inte göra upp för stora planer. 

    har du läst detta tex? 
    www.aftonbladet.se/nyheter/article12076537.ab

  • Anonym (A)

    Sorry men du är otroligt naiv. Ni har aldrig träffats alltså har ni inget riktigt förhållande.

  • Anonym (Mnm)

    Lägg ner det! Inte för att vara cynisk men varför ska du utsätta dig för herpessmitta för den här tjejen?

  • Aikido
    Anonym (Mnm) skrev 2016-05-05 20:28:44 följande:
    Lägg ner det! Inte för att vara cynisk men varför ska du utsätta dig för herpessmitta för den här tjejen?
    Mm. Sådant kan smitta via datorn också. I alla fall om man har dicken nära musen.
  • Anonym (Mnm)
    Aikido skrev 2016-05-05 20:32:32 följande:

    Mm. Sådant kan smitta via datorn också. I alla fall om man har dicken nära musen.


    Jag håller min mus i byxorna så jag är på den säkra sidan!
  • Sandra8978

    Kom igen, vad fan håller du på med. Du vet att detta inte är vad du vill, en tjej som knullar andra? Lägg ner.

  • Anonym (BrittaBerit)

    Thailändska kvinnor lurar ofta svenska män, snart kommer hon be dig skicka X antal tusen till henne som hon säger att hon ska lägga på flygbiljett hit, men inte kommer hon, dina pengar bara försvinner.

  • Anonym (badanka)

    Lita inte på asiatiska kvinnor TS. Hon är antagligen prostituerad.

Svar på tråden otrogen flickvän