• Anonym (Rotti­ngen)
    Äldre 5 May 21:12
    30318 visningar
    40 svar
    40
    30318

    Pisk med rotting

    Är det någon här som har blivit piskad med rotting - alltså i vuxen ålder?. Hur ont gör det? Jag har tidigare aldrig fått med rotting, men nu skall jag få det under morgondagen. Har fått med paddel tidigare, och det klarar jag, även om det gör förbannat ont. Är lite skakis för att rotting skall vara värre, då får han ju liksom schwung på ett annat sätt än med en liten paddel. Någon som prövat och vet hur det känns?

  • Svar på tråden Pisk med rotting
  • fae
    Äldre 5 May 21:22
    #1

    Vad menar du med att du är skakis? Känner du dig osäker på att hans lyhördhet?

    Nej jag har aldrig provat rotting. Tyvärr.

  • Smasto­r
    Äldre 5 May 21:26
    #2
    fae skrev 2016-05-05 21:22:22 följande:

    Vad menar du med att du är skakis? Känner du dig osäker på att hans lyhördhet?

    Nej jag har aldrig provat rotting. Tyvärr.


    Synd. . Hade gjort dig gott :D
  • Äldre 5 May 21:28
    #3

    Jag har svårt att dro att rotting är värre än paddel iaf. Och när jag säger "värre" beror det ju på hur man menar... en del gillar tung smärta ner, andra tycker om det skarpa stinget från ett spö. Väldigt individuellt... ha det skoj i alla händelser :)

  • Anonym (Känns mer)
    Äldre 5 May 21:31
    #4

    Jag tycker det gör ondare med rotting än paddel, dels som du säger för att han får mer sving men också för att slaget blir utdelat på mindre yta + mer kraft.

    Men det viktigaste är att du litar på den som använder redskapen på dig och att ni har stoppord. Det känns oroväckande att du känner det obehaget. Prata med honom/henne om det.

  • Anonym (Anna)
    Äldre 5 May 22:15
    #5

    Det gör 100 ggr ondare att få pisk med rotting än paddel. Rotting och hård risbastu är ungefär lika hemska. Jag tjuter ögonen ur mig om jag får smaka rottingen.

  • Anonym (Rotti­ngen) Trådstartaren
    Äldre 5 May 22:28
    #6
    Anonym (Känns mer) skrev 2016-05-05 21:31:35 följande:

    Jag tycker det gör ondare med rotting än paddel, dels som du säger för att han får mer sving men också för att slaget blir utdelat på mindre yta + mer kraft.

    Men det viktigaste är att du litar på den som använder redskapen på dig och att ni har stoppord. Det känns oroväckande att du känner det obehaget. Prata med honom/henne om det.


    ja det är så jag tänker också. Jag är inte orolig så att han skall göra något dumt eller skada mig eller så (förutom lite röd och blå då). Jag vill ha smisk ibland och jag vill att det skall göra ont, men klart man undrar lite över HUR ont det kommer att göra. 
  • fae
    Äldre 5 May 22:31
    #7
    Smastor skrev 2016-05-05 21:26:45 följande:

    Synd. . Hade gjort dig gott :D


    Ja det vet du ju mycket om.
  • fae
    Äldre 5 May 22:32
    #8
    Anonym (Rottingen) skrev 2016-05-05 22:28:56 följande:

    ja det är så jag tänker också. Jag är inte orolig så att han skall göra något dumt eller skada mig eller så (förutom lite röd och blå då). Jag vill ha smisk ibland och jag vill att det skall göra ont, men klart man undrar lite över HUR ont det kommer att göra. 


    Jag förstår inte. Litar du inte på att han känner av dig?
  • Smasto­r
    Äldre 5 May 22:32
    #9
    fae skrev 2016-05-05 22:31:01 följande:

    Ja det vet du ju mycket om.


    Haha ja tillräckligt :p hoppas du får smaka snart ;)
  • Äldre 5 May 22:48
    #10

    Jag är ju iofs vääldigt känslig men jag tycker det gjorde förfärligt ont och då vet jag att han var väääldigt försiktig.. Jag piper iofs vid vanligt smisk så..


    never a failure always a lesson
Svar på tråden Pisk med rotting