• Anonym (Irriterad)

    Min svärmor gör mig galen!

    Iförrgår var vi uppe hos min sambos mamma, och jag insåg efter en stund att hon hade på sig min sambos mjukisbyxor (som han fått utav mig dessutom). Men jag sa inget om det, när vi kom hem så frågade jag min sambo varför hon hade dom på sig (hon tvättade hans kläder då våran tvättmaskin gått sönder) fick som svar att han gett dom till henne för att hennes var trasiga.

    Nu inser jag själv hur detta låter. Men jag kan inte låta bli att bli galen!! Hon kan väl köpa nya j**** mjukisbyxor istället för att se ut som ett äckel som går i sin sons kläder!?? Min sambo har dessutom bara dom och ett par till. Kan intyga att mamman är lite för att han ska ta hand om henne fast hon är runt 40 och har jobb och min sambo är 20 och studerande.

    Jag är så otroligt förbannad på detta.

    Är det konstigt att jag blir irriterad på det här? Hon använde mina underkläder när vi bodde där (kan vara därför jag reagerar såhär..) har inte nämnt det här för honom och vet inte om jag borde. Hjälp!

  • Svar på tråden Min svärmor gör mig galen!
  • IsDimma

    Min pappa har dom senaste tio åren använt mina gamla T-shirtar från mina tonår. Såna T-shirtar med tryck av olika hårdrocksband. Jag växte ifrån dom och han hittade dom i några lådor jag lämnat där när jag flyttade utomlands.
    Min mamma har ärvt många av mina "gamla" byxor genom åren. Jag har köpt nya och hon har återanvänt mina föregående. Även gamla tröjor har hon använt när jag inte velat ha dom längre. Jackor har hon fått en del också.
    Själv har jag fått jackor av både mamma och pappa som dom använt innan mig. Särskilt jackor från när dom var unga.
    I mina ögon låter det helt naturligt!
    Perfekt att kläder kommer till användning istället för slängs eller bara blir liggande.

  • Drottningen70

    Du framstår som rätt barnslig.

    Ser ut som ett äcklo för att hon har på sig ett par mjukisbyxor som hon fått ta över av sonen?? Hur tänker du där?

  • Påven Johanna

    Mysbyxorna är det väl inget äckligt alls med att hon använder (hon har ju dessutom fått dem av sin son), men dina underkläder däremot - det är ju helt enormt konstigt att hon skulle vilja dra på sig dina trosor. Visste hon om att det var dina? 

  • Anonym (Irriterad)

    Det var dom mjukisbyxorna som han använde mest så det var inget som bara låg och skräpa!

    Ja "äcklo" hon har stått hemma framför sina söner och mig i mjukis neddragna vid rumpan och lagat mat, jag kallar henne äcklig ja. Och det finns mer kan jag lova!!

    Hon borde ha vetat att det var mina då hon är ensam tjej.

  • Påven Johanna
    Anonym (Irriterad) skrev 2016-05-06 17:53:22 följande:

    Det var dom mjukisbyxorna som han använde mest så det var inget som bara låg och skräpa!

    Ja "äcklo" hon har stått hemma framför sina söner och mig i mjukis neddragna vid rumpan och lagat mat, jag kallar henne äcklig ja. Och det finns mer kan jag lova!!

    Hon borde ha vetat att det var mina då hon är ensam tjej.


    Vad är det du säger egentligen? Att hon vill ligga med sina söner, eller?

    Hon kanske trodde att det var hennes? 
  • Anonym (Irriterad)

    Nej verkligen inte.

    Nej för han gav sina (som han använder)

    till henne för att hennes var trasiga.

  • Anonym (Irriterad)

    Hon lägger pengarna hon har på botox och löshår och tycker sen gärna att min sambo ska fixa resten.

  • sandlilja

    Din kille gav sin mamma ett par mjukisbyxor när hennes var trasiga. Det var snällt av honom, precis som det var snällt av henne att tvätta hans kläder när er maskin var trasig. Inget konstigt alls.

Svar på tråden Min svärmor gör mig galen!