• Anonym (Ledsen)

    Att inte höra av sig!!

    Jag och min kille gjorde slut för ca 3 veckor sedan. Vi fortsatte träffas lite första å andra veckan för vi kunde inte hålla oss ifrån varandra.

    Saken är den att han har problem med ärlighet och har ljugit mycket om allt möjligt hela tiden och det var det som fick mig att tröttna. Det och några andra grejer.

    Iallafall. Så kom ÄNNU en lögn fram, en STOR. Så nu känner jag att det är nog verkligen. Känner mig så jävla sviken så nu måste jag sluta ha kontakt överhuvudtaget. Det har nu gått fyra dagar utan att vi har hörts alls och jag håller på att DÖ. Jag längtar å tänker på honom hela tiden. Jag saknar honom och undrar vad han gör. Men jag SKA inte höra av mig. Är det någon som har några tips eller tankar som funkar?

    Sakens den är att även om jag hörde av mig, och han sa att han bara va hemma så skulle jag inte tro på honom. Han har sagt det förut men i själva verket varit på fest hos en annan tjej....

    Han är en idiot men jag saknar det som va bra...

    Hjälp

  • Svar på tråden Att inte höra av sig!!
  • MamiSiesta

    Fokusera på dig själv och saker som får dig att må bra.

    Tänk att det är synd om den tjejen som fastnar i klorna på honom - och tur för dig som såg igenom hans bullshit och nu slipper honom.

  • Anonym (Ledsen)
    MamiSiesta skrev 2016-05-06 20:15:33 följande:

    Fokusera på dig själv och saker som får dig att må bra.

    Tänk att det är synd om den tjejen som fastnar i klorna på honom - och tur för dig som såg igenom hans bullshit och nu slipper honom.


    Ja fan va bra!!! Tack!
Svar på tråden Att inte höra av sig!!