• Miaairam

    Vinterbebisar i Skåne

    Hej!
    Är gravid med BF 6 dec och bosatt i sydvästra Skåne. Vore kul med en tråd för oss som väntar skånska vinterbebisar, så startar denna och hoppas vi blir några som kan följas åt på vägen.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-05-09 07:41
    Vintern 2016/2017.

  • Svar på tråden Vinterbebisar i Skåne
  • tomtenissen

    Bra intiativ! Jag går in i vecka 12 imorgon, och enligt mina egna beräkningar så är det dags den 10 december. Får se om det stämmer överens när vi ska på ul :) 

  • Gabriella89

    Hej ! Är nu i vecka 13 med bf siste november/förste december. Är 27 år och har tre pojkar varav ett par tvillingar på 7 år och minstingen är 3 år. Bor längst ner i Skåne :)

  • sabmil

    Gravid med andra barnet i vecka 10 (9+3) med BF 20/12 :) har en pojke på 4 år sen tidigare.

  • Miaairam

    Äntligen fler som hittat tråden! Jag har en son på tre sedan innan. Har kub-ul den 30 maj så nu är det nedräkning dit. Gjorde blodprovet igår. Ser fram mot att få se om det verkligen är ett litet liv därinne. Förra graviditeten fick jag tidigt vul på mvc, men de verkar ha slutat med det nu. Går på CURA i Malmö. Känns så overkligt innan man sett om där verkligen är något!

  • mams84

    Här är en till beräknad 4/12. Var på ul i v 12. Har en dotter på 6 år. Själv blir jag 32. Bor mellan Malmö o Lund.

  • Fian88

    Väntar barn nr 2 och är beräknad till 6/12 enligt cykel men 12/12 enligt vul. Om gynekologen har rätt så fick jag Gravid 1-2 redan på äl+4 vilket känns orimligt haha;), så får se vad dom säger på ultraljudet den 31/5:). Jag är 28 år, min sambo 37 och vår son fyller tre i oktober:). Vi bor i Lund:)

Svar på tråden Vinterbebisar i Skåne