• Anonym (hej)

    vilka skavanker hos tjejer skrämmer bort killar?

    Så, vilka fysiska attribut ogillar killar mest? Kanske svårt att generalisera, men försök. Fetma, spinkighet, stora näsor, korthet, grisnäsor, könshår som en urskog, skallighet med mera i all evighet?

  • Svar på tråden vilka skavanker hos tjejer skrämmer bort killar?
  • Aikido

    Jag trodde jag tålde hur mycket könshår som helst men jag har lärt mig den hårda vägen att det kan bli för mycket av det goda.

    Tack Anton! Tror jag.

  • fae
    bängolle skrev 2016-05-14 15:43:56 följande:

    En kombination av ovanstående är inte att föredra.


    Kanske inte men medge att du hade blivit fascinerad och impad av en kvinna som kombinerar spinkighet med fetma.
  • Anonym (Lasse)

    Sunkighet .

    Precis som tjejer är noga med killars hygien så vill även killar ha någon som sköter hygien av både kropp och kläder.

    Det är inte sexigt att gå runt med fyra dagars otvättade gympabrallor. Och håret är fortfarande flottigt även om det göms i en tofs eller under keps/mössa.

    Och jag pratar om att vara oduschad och inte ha rena kläder. Rakas eller inte kvittar . Bara du duschar och byter kläder.

    Och det är tyvärr vanligare än man tror med oduschade och ofräscha tjejer. Smink, mössa och parfym döjer inte faktumet att de inte är fräsch.

  • Anonym (D'archangel)

    Helt ärligt så är en viss typ av "dallermage" som kan komma efter några graviditeter ganska oattraktivt.

    Även om brösten är *för* olika, det kan bli ganska osexigt.

    Men det är ju sånt man får reda på först när kläderna åkt av. Man kan ju älska varandra och knulla i mörkret. Är inte så jävla snygg själv heller! :D

  • Anonym (kille)
    övervikt, BMI över 30
    kortare än 170
    håriga kropp, skägg eller mustasch
    dålig hygien
    silikonbröst 
    för mycket smink
    dålig lukt
  • Fjäril kär

    Min man 50+ säger:

    "Osunda kvinnor. När de 40-50 år gamla fortfarande skyller sin osunda kropp på barnafödande och amning.

    När minsta barnet är i tonåren är det ytterst osexigt att skylla sin förslappade och osunda kropp på barnaåren. Åldras är okej men inte att sluta bry sig. "

    Och så här säger han om lite yngre tjejer:

    " För små kläder och ankläppar. Köp rätt storlek på kläder så du slipper se kissnödig ut i för små jeans. Ankläppar kräver ingen vidare förklaring , det är bara ett stort nej. "

  • StevenDiese
    Fjäril kär skrev 2016-05-14 17:33:19 följande:

    Min man 50+ säger:

    "Osunda kvinnor. När de 40-50 år gamla fortfarande skyller sin osunda kropp på barnafödande och amning.

    När minsta barnet är i tonåren är det ytterst osexigt att skylla sin förslappade och osunda kropp på barnaåren. Åldras är okej men inte att sluta bry sig. "

    Och så här säger han om lite yngre tjejer:

    " För små kläder och ankläppar. Köp rätt storlek på kläder så du slipper se kissnödig ut i för små jeans. Ankläppar kräver ingen vidare förklaring , det är bara ett stort nej. "


    Just det där med för små kläder är ju svårt. Modet just nu är ju sånt.

    Annars håller jag med dig.

    Men man vet ju själv hur svårt det är att komma i form. Är sen generna inte på din sida blir det jätteproblem.
  • bängolle

    Fae- Kanske det. Men man kan inte bygga en relation på fascination enbart. Åtminstone inte med nån som har grisatryne och massor med könshår. Det hade krävts en förjävla trevlig personlighet för att kompensera det.

  • Tecum

    Stor övervikt kombinerat med sunkighet går bort helt. Tyder på allmän slapphet  och dålig karaktär.

    Men även motsatsen. Kvinnor som är extremt utseendefixerade med ankläppar, sillisar och som nojar för minsta verkliga eller inbillade skavank. Väldigt oattraktivt.

Svar på tråden vilka skavanker hos tjejer skrämmer bort killar?