• mwahlqvist

    vi som vill bli gravida sommaren 2016

    Hej! I sommar startar jag och min fästman bebisverkstan. Några fler som vill följas åt? Juli lutar det för oss att försöka.

  • Svar på tråden vi som vill bli gravida sommaren 2016
  • Cissi2801

    Jag hänger gärna på.. Jag och fästmannen planerar oxå att börja bebisverkstan..
    Har två missfall bakom mig så jag hoppas på att nästa graviditet håller.. Lycka till till alla

  • Änglamark

    Jag och sambon försöker också Glad Går väl inget vidare då jag har PCO men började min första kur med Pergotime för en vecka sedan, som ska göra att jag ägglotssar. Så vi hoppas det tar sig under sommaren Skrattande

  • Bmwz34

    Ansluter här med!! Missfall för ungefär en månad sedan i v 9, så nu hoppas vi att det ska hända för oss snart igen! :)

  • mli01

    Hänger på här med. Vi har 7 missfall bakom oss . Så nu hoppas jag att de ska hände något . Har en dotter sen innan alla missfall.. Fick reda på i fredags att jag har zinkbrist. Så nu har jag börjat med zink tabletter

  • pillowcases

    Hej! Jag och sambon har satt juni som startpunkt för den här resan. Jag är längtat länge och nu är han äntligen ikapp på den fronten :D Slutade med p-piller för ett år sen och är lite lagom less på den där kondomen nu ;) Håller tummarna för både oss och er andra!

  • Cissi2801

    Har bim om elva dagar, det blir spännande om mensen inte dyker upp denna månaden :)

Svar på tråden vi som vill bli gravida sommaren 2016