• Äldre 17 May 01:44
    716 visningar
    0 svar
    0
    716

    kroppen beter sig konstigt

    Hallå i stugan.
    Jag ska försöka fatta mig relativt kort ???? Jag saknar ett hormon i kroppen, så ägglossningen kommer inte som den ska, så jag kan med största sannolikhet inte bli gravid naturligt. Så långt är vi nog alla med.

    På grund av det saknade hormonet får jag inte PMS och humörsvängningar som dem flesta andra tjejer verkar få.

    Hur som helst. I dag (tisdag) är min mens 7 veckor sen, vilket har hänt förut, så de är jag inte förvånad över. De jag börjar bli lite fundersam på är övriga saker min kropp börjat med. Jag har börjat få finnar (är 23 år gammal och har haft oerhört lite finnar i mitt liv). Tidigare har de varit 1-2 finnar nån gång om året. De har nu gått en vecka, och jag har haft två runt näsan, två i pannan, en på läppen, en på axeln och en på låret. De gör mig lite smått fundersam. De är väldigt många för att vara jag, särskilt på samma gång.

    Dessutom gör mina bröstvårtor ont, men bara själva nipplesen. Behöver jag göra test/höra av mig till kvinnokliniken eller är de bara en fas eller nåt? ????

Svar på tråden kroppen beter sig konstigt