• Anonym (Finde­rs keeper­s?)
    Äldre 17 May 19:24
    13355 visningar
    37 svar
    37
    13355

    Gömd löskuk!?

    Letade efter en laddare och letade av nån anledning i min kvinnas garderob där vi tidigare haft en påse m gamla sladdar mm. Under den stod en skolåda som jag tittade i och där låg en kuk?? En löskuk modell större med en sugkopp i botten. Kul tänkte jag, men kan jag säga till min kvinna att jag råkat hitta den och vad ska jag i s f säga? Har redan ett par riktigt kul idéer om vad den kan användas till i våra lekar.... Det var inte heller så att hon försökt att dölja den, hon vet att jag ibland letar efter saker i "hennes" hyllor..

  • Svar på tråden Gömd löskuk!?
  • Äldre 18 May 03:50
    #2

    Kör på tycker jag, hon lär nog älska det! 

  • Anonym (Finde­rs keeper­s?) Trådstartaren
    Äldre 18 May 06:30
    #3
    Asirna skrev 2016-05-18 03:50:17 följande:

    Kör på tycker jag, hon lär nog älska det! 


    Kör på, hur då?
  • Anonym (Finde­rs keeper­s?) Trådstartaren
    Äldre 18 May 08:12
    #4
    +1
    Asirna skrev 2016-05-18 03:50:17 följande:

    Kör på tycker jag, hon lär nog älska det! 


    Det verkar så. Talade i morse om att jag hittat den och fick till svar att, -bra då är ni två, ta hand om mig tillsammans tack! Allt sagt med ett leende!
  • Underh­ill
    Äldre 18 May 08:15
    #5
    Anonym (Finders keepers?) skrev 2016-05-18 08:12:36 följande:
    Det verkar så. Talade i morse om att jag hittat den och fick till svar att, -bra då är ni två, ta hand om mig tillsammans tack! Allt sagt med ett leende!
    Även om du verkar ta det på helt rätt sätt!?...som jag uppfattat din TS, så kan man ju inte låta bli att undra varför hon har införskaffat en sådan doning utan din vetskap :) Frågade du henne?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Finde­rs keeper­s?) Trådstartaren
    Äldre 18 May 08:23
    #6
    Underhill skrev 2016-05-18 08:15:33 följande:
    Även om du verkar ta det på helt rätt sätt!?...som jag uppfattat din TS, så kan man ju inte låta bli att undra varför hon har införskaffat en sådan doning utan din vetskap :) Frågade du henne?
    E vi överens så kör vi
    Nej, är inte konspiratoriskt lagd. Det lät för övrigt som att tanken hade varit att presentera den för mig inom kort. Har så klart några idéer hur jag och min nya "kollega" tillsammans ska tillfredställa min kvinna. Men förslag mottages tacksamt?
  • Äldre 18 May 08:46
    #7

    Göm den i ditt arsle

  • Anonym (Finde­rs keeper­s?) Trådstartaren
    Äldre 18 May 11:22
    #8
    Skddkd skrev 2016-05-18 08:46:58 följande:

    Göm den i ditt arsle


    Verkar knäppt!?
  • Anonym (Finde­rs keeper­s?) Trådstartaren
    Äldre 18 May 15:02
    #9

    Ok, inga vettiga förslag ännu??
    Trodde det var här man fick diverse bra tips och förslag????

    Jag har i a f aviserat min kvinna via sms att jag och min nya "kompis" kommer att ta hand om henne ikväll.

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 18 May 15:05
    #10

    Jag hade frågat henne vad hon menade att båda två får ta hand om henne. Även frågat om hon vill bli "dubbelmackad". Är det så är det bara att ställa upp!

  • Underh­ill
    Äldre 18 May 15:13
    #11

    Jepp, "dubbelmacka"...är väl det som ploppar upp i första hand, men även fortsätta myset med den på henne efter du har kommit kan ju funka!?...det kan ju oxo tänkas bli så att du leker med henne eller bara ser henne leka med den framför dig osv. Låt fantasin flöda :) 


    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Gömd löskuk!?