• Spexa9

    Mens i 19 dagar!!??

    Hej!

    Jag hoppas att nån kan hjälpa mig.

    Normal har jag rikligt blödning och varar i 4 dagar.

    Men nu är det jätte lite som kommer och i början var det rosa aktivt nu är det bara brunt. Och det vill inte ta slut. Har hållt på i 19 dagar nu.

    Samma sak hände i februari.

    Jag tycker det är jätte jobbigt att gå på det här viset.

    Hoppas jag kan hitta någon här som kan hjälpa mig att få några svar.

    Jag tackar ödmjukast i förväg!

    // Spexa9

  • Svar på tråden Mens i 19 dagar!!??
  • Spexa9

    Jag är snart 26. Jag kontaktade min barnmorska i februari. Men av henne har jag inte fått något vettigt svar från. Hon sa bara att jag skulle avvakta.

    Det är därför jag skriver detta här och ville se om det är någon som har varit med om samma sak och kunde hjälpa mig och se vad det är.

  • Långbenopluto
    Spexa9 skrev 2016-05-18 21:20:40 följande:
    Jag är snart 26. Jag kontaktade min barnmorska i februari. Men av henne har jag inte fått något vettigt svar från. Hon sa bara att jag skulle avvakta.
    Det är därför jag skriver detta här och ville se om det är någon som har varit med om samma sak och kunde hjälpa mig och se vad det är.
    Ok, men nu det maj, så du har ju avvaktat länge. Strunta i din BM och ring direkt till kvinnokliniken. Det är inte normalt det du beskriver.
  • Annelie 76

    Träffa en gynekolog istället. Bm går man till när man är frisk, finns det risk för att man är sjuk eller misstänker nåt fel så ska man träffa en läkare, det är de som kan nåt i dessa fall.

Svar på tråden Mens i 19 dagar!!??