• Anonym (Love)

    Ni riktigt genuint kärleksfulla tjejer

    Finns ni?

  • Svar på tråden Ni riktigt genuint kärleksfulla tjejer
  • LFF

    Vad menas med en "genuint kärleksfull tjej"? Jag är kärleksfull mot de som ger mig kärlek tillbaks. 

  • LFF

    Vad menas med en "genuint kärleksfull tjej"? Jag är kärleksfull mot de som ger mig kärlek tillbaks. 

  • Anonym (inte vänta)

    Tja...jo dom finns. Men om du vill ha oddsen på din sida och hitta en genuint kärleksfull tjej så bör du nog leta bland invandrare eller någon med utländskt ursprung. 

    Letar du bland "svenska kvinnor" så är sannolikheten mycket stor att du kommer att mötas av allt annat än kärlek. Raka motsatsen faktiskt. Och det från ett väldigt brett spektrum av "svenska kvinnor". Exempelvis:

    ladydahmer.nu/kvinnor-har-all-anledning-att-hata-och-frukta-man/
    www.zaralarsson.se/2015/06/19/manshat/

    Jag har lagt svenska kvinnor inom citationstecken med tanke på att jag lär få frågan om vad som är definitionen på en "svensk kvinna".

    Oavsett...lycka till med letandet. Och som sagt...leta på rätt ställen.

  • Anonym (Honey)
    Anonym (inte vänta) skrev 2016-05-19 14:42:03 följande:

    Tja...jo dom finns. Men om du vill ha oddsen på din sida och hitta en genuint kärleksfull tjej så bör du nog leta bland invandrare eller någon med utländskt ursprung. 

    Letar du bland "svenska kvinnor" så är sannolikheten mycket stor att du kommer att mötas av allt annat än kärlek. Raka motsatsen faktiskt. Och det från ett väldigt brett spektrum av "svenska kvinnor". Exempelvis:

    ladydahmer.nu/kvinnor-har-all-anledning-att-hata-och-frukta-man/
    www.zaralarsson.se/2015/06/19/manshat/

    Jag har lagt svenska kvinnor inom citationstecken med tanke på att jag lär få frågan om vad som är definitionen på en "svensk kvinna".

    Oavsett...lycka till med letandet. Och som sagt...leta på rätt ställen.


    Och du inbillar dig att man inte är kärleksfull när man vill ha ett jämställt förhållande eller inbillar du dig att alla kvinnor är som Lady Dahmer... eller vad är det du är ute efter? Tycker du att man bara kan få äkta kärlek av kvinnor som är förtryckta och inte vet sitt rätta värde???
  • LFF
    Anonym (inte vänta) skrev 2016-05-19 14:42:03 följande:

    Tja...jo dom finns. Men om du vill ha oddsen på din sida och hitta en genuint kärleksfull tjej så bör du nog leta bland invandrare eller någon med utländskt ursprung. 

    Letar du bland "svenska kvinnor" så är sannolikheten mycket stor att du kommer att mötas av allt annat än kärlek. Raka motsatsen faktiskt. Och det från ett väldigt brett spektrum av "svenska kvinnor". Exempelvis:

    ladydahmer.nu/kvinnor-har-all-anledning-att-hata-och-frukta-man/
    www.zaralarsson.se/2015/06/19/manshat/

    Jag har lagt svenska kvinnor inom citationstecken med tanke på att jag lär få frågan om vad som är definitionen på en "svensk kvinna".

    Oavsett...lycka till med letandet. Och som sagt...leta på rätt ställen.


    Vad är genuint kärleksfull?
  • flygrl
    Anonym (Love) skrev 2016-05-19 13:47:00 följande:

    Finns ni?


    Nu e ju det sånt som måste bedömas av andra inte mig. Men jag tror och hoppas iaf jag e en sån tjej :)
  • Anonym (Absolut!)

    Absolut!

    Jag kan väl bara beskriva hur jag själv är om jag verkligen är kär och älskar någon.

    Jag är lojal och pålitlig först och främst.

    Jag är romantisk på ett vardagligt sätt. Inga rosenblad osv men små presenter som tyder på att man lyssnar på sin partner. Om han tex pratat om någon speciell film/mat/godis/tidning eller vad som. Så kan jag överraska med att köpa det eller fixa vad det nu kan vara. Jag älskar kyssar, smek och sex. Mycket fysisk beröring. En hand på ryggen eller över håret när man passerar varandra... Varma blickar. Oftast så älskar jag att "bara vara" med den jag är med. Har man de rätta känslorna och det är ömsesidigt så kommer man så långt bara genom varandras sällskap. Att bara gå bredvid varandra på stan, få njuta av varandras sällskap är värdefullt för mig.

    Så ja....vi finns.

    Tyvärr är det inte alla män som är värda detta. Mitt ex var ett otacksamt svin tex som bara tog emot och tog och tog!

    Längtar så efter någon att älska och som älskar mig tillbaka med den respekten jag förtjänar. Längtar SÅ!!

  • Anonym (H)
    LFF skrev 2016-05-19 14:41:42 följande:

    Vad menas med en "genuint kärleksfull tjej"? Jag är kärleksfull mot de som ger mig kärlek tillbaks. 


    Då skulle jag nog inte kalla dig genuint kärleksfull..
Svar på tråden Ni riktigt genuint kärleksfulla tjejer