• Anonym (Mumma)

    Suga kuk

    Tjejer, varför är det så skönt att suga kuk?

  • Svar på tråden Suga kuk
  • Anonym (v)

    Öh, det är inte ett dugg skönt för tjejer.... varför tror du det??

  • Aylae

    Det är inte skönt på något endaste vis. Spermier är vidrigt!

  • Anonym (Hoho)

    Skönt är det inte, men däremot kan man bli tänd av att se partnern njuta. Det är härligt. När han blir så hård och kåt och knullsugen. Dåå pirrar det skönt.

  • Anonym (älskar det)

    Jo det är underbart att suga kuk tycker jag. Jag älskar det! På natten kan jag lägga mig under täcket och suga försiktigt på min mans kuk medan han sover. Det gillar han skarpt.  Men varför? Måste man motivera allt hela tiden?

  • vargveum

    De flesta tjejer jag träffat gillar det aktivt och blir kåta och pirriga av det. Beror på vad man menar med "skönt". Är det skönt att slicka fitta? Nej inte fysiskt, men jag tycker ändå mycket om det.

  • Anonym (Mumma)
    vargveum skrev 2016-05-20 14:14:07 följande:

    De flesta tjejer jag träffat gillar det aktivt och blir kåta och pirriga av det. Beror på vad man menar med "skönt". Är det skönt att slicka fitta? Nej inte fysiskt, men jag tycker ändå mycket om det.


    Då har du inte funnit rätt fitta, för skönt är det.
  • vargveum
    Anonym (Mumma) skrev 2016-05-20 14:17:17 följande:

    Då har du inte funnit rätt fitta, för skönt är det.


    ????? Förstår inte
  • fae
    Anonym (Mumma) skrev 2016-05-20 10:27:15 följande:

    Tjejer, varför är det så skönt att suga kuk?


    Din fråga behöver utvecklas, eller ville du bara bli kåt av svaren?

    I'll play. Det är inte fysiskt skönt att suga kuk, precis som ovan påpekat är det inte heller fysiskt skönt att slicka fitta.
  • Anonym (Mumma)
    fae skrev 2016-05-20 15:33:38 följande:

    Din fråga behöver utvecklas, eller ville du bara bli kåt av svaren?

    I'll play. Det är inte fysiskt skönt att suga kuk, precis som ovan påpekat är det inte heller fysiskt skönt att slicka fitta.


    Uppenbarligen riktade jag mig till de som faktiskt tycker om att suga kuk.
  • fae
    Anonym (Mumma) skrev 2016-05-21 18:41:52 följande:

    Uppenbarligen riktade jag mig till de som faktiskt tycker om att suga kuk.


    Ja, det är det nog många som gör. Din fråga behöver utvecklas om du ska få några givande svar. Du ser att du inte fått så många. Har du sugit kuk själv, tycker du det är fysiskt skönt?
Svar på tråden Suga kuk