• Anonym (TM)
    Äldre 22 May 00:34
    7266 visningar
    16 svar
    16
    7266

    Vill dela min fru med en annan.

    Skulle vilja dela min fru med en annan man. Inga bi saker över huvud taget i tankarna. Bara se henne njuta fullt ut.

    Har på sistone sagt det när vi har sex och även kört med lite "leksaker" både dp och dubbelt i samma ?.

    Hon verkar gilla det.

    Nu sist så provade jag ställningar som skulle funka för 2. Snackade om det samtidigt och det tänder rejält.

    Hur går man vidare?

    Vill ju inte träffa vem som helst, och kompisar funkar inte.

    Funderar på par så att det inte blir bara jag och en kille till.

    Tips?

  • Svar på tråden Vill dela min fru med en annan.
  • 100kgp­appa
    Äldre 22 May 00:41
    #1

    Regga på kontaktsida och ut med en annons!

  • Anonym (TM) Trådstartaren
    Äldre 22 May 00:44
    #2

    Vi är typ 38 år????

  • Anonym (TM) Trådstartaren
    Äldre 22 May 00:45
    #3

    Vilka sidor är seriösa då?

  • 100kgp­appa
    Äldre 22 May 00:47
    #4

    Bodycontact funkar bra, även om inte alla är seriösa så finns det tillräckligt för att det ska vara värt att lägga lite tid.

    Vad säger din fru om det då?

  • Anonym (TM) Trådstartaren
    Äldre 22 May 00:55
    #5

    Har inte kollat om hon är med fullt ut på att kolla bodycontact. Men vad jag märker när vi har sex och att man pratar om det så är hon på ?

    Har även kollat lite film i temat.

    Känns som att jag vill ha ett par.

  • Pentra
    Äldre 22 May 00:58
    #6
    +1

    Jag kan, även jag, tipsa om BC. Om man ger det tid och letar så finner man tillslut guldkorn. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Linus­)
    Äldre 22 May 01:17
    #7
    Anonym (TM) skrev 2016-05-22 00:55:12 följande:

    Har inte kollat om hon är med fullt ut på att kolla bodycontact. Men vad jag märker när vi har sex och att man pratar om det så är hon på ?

    Har även kollat lite film i temat.

    Känns som att jag vill ha ett par.


    Inte för att ragga här, haha.. men vilken ålder tänker du dig på de ni ska träffa?
  • Anonym (TM) Trådstartaren
    Äldre 22 May 01:18
    #8

    Vilken sida eller kategori ska man skriva det på? Har skaffat bc konto nu....???? nervös eller ja sådär...

  • Anonym (TM) Trådstartaren
    Äldre 22 May 01:20
    #9

    25-40 tror jag hade varit bra.

  • Anonym (Mr & Mrs Prefec­t)
    Äldre 22 May 02:40
    #10
    +1

    Vi hittade 'vårat par' på BC.
    Första paret vi träffade, nu för 5 år sen faktiskt. Nu är vi vänner också, dvs inte bara sex.

    Igår var mannen över själv och hade trekant med oss...med fruns vetskap så klart..

  • Anonym (Tänk efter)
    Äldre 22 May 02:45
    #11

    Alltså innan du börjar söka en extra man kanske du ska förankra idén ordentligt hos din fru...

  • Anonym (TM) Trådstartaren
    Äldre 22 May 02:47
    #12

    Vill ha lite klart, så man bara kan fortsätta därifrån om hon nu vill.

  • Äldre 22 May 03:03
    #13
    Anonym (TM) skrev 2016-05-22 02:47:17 följande:

    Vill ha lite klart, så man bara kan fortsätta därifrån om hon nu vill.


    Du tror inte att hon vill vara delaktig i processen? Det är kanske inte så smart att dra iväg på ditt eget håll redan innan ni pratat igenom det under normala former d.v.s. inte när ni har sex. Det är ett stort steg från att leka med en dildo med sin man till att ta in en främmande man i sexlivet och kanske t.o.m. ännu större till ett par.

    Fantasier är en sak, så ta en kalldusch och glöm kontot på BC tills du pratat ordentligt med din kvinna om saken, och lyssnat på henne. När ni är överens kan ni starta ett konto TILLSAMMANS. 

    Bara som en parantes, parprofiler där det visar sig att kvinnan inte vet om kontot räknas som extremt oseriösa på BC.
  • Anonym (Yngli­ng)
    Äldre 30 May 01:09
    #14

    Jag är 22. Vet inte hur gamla ni är. För att det ska funka måste vi alla tre känna att det är ok. Har varit med en äldre gift kvinna (utan åskådare) och kände att hon njöt av vår stund tillsammans. Hoppas kunna ge samma upplevelse för din fru

  • Anonym (badan­ka)
    Äldre 30 May 02:50
    #15
    Anonym (Yngling) skrev 2016-05-30 01:09:26 följande:

    Jag är 22. Vet inte hur gamla ni är. För att det ska funka måste vi alla tre känna att det är ok. Har varit med en äldre gift kvinna (utan åskådare) och kände att hon njöt av vår stund tillsammans. Hoppas kunna ge samma upplevelse för din fru


    Haha ingen bryr sig om hur du känner i frågan. Och hade du läst tråden hade du sett att TS och hans fru är runt 38 och han vill träffa folk mellan 25 och 40. 

    Så gå och pussa mamma god natt nu och sov så sött. 
  • Äldre 5 Jun 17:51
    #16

    Jag har pratat med min fru om det helt öppet sedan 2010. Hon tänder mycket på idén och hon har tagit vissa steg åt rätt håll. Inget har hänt hittills men det har varit nära ett par gånger.

Svar på tråden Vill dela min fru med en annan.