• Anonym (Sugen)

    vill ha med en till man i sexet

    Hej!
    Jag och min sambo har ett härligt sexliv, men på senaste tiden har jag fantiserat om att involvera en till man i vårat sex. (Jag är kvinna).
    Hur lägger man upp den frågan till sin partner? Det verkar lättare som man att fråga sin kvinna om hon kan tänka sig att ha sex med en till än att fråga sin man om man får ha med någon mer som man har sex med.

    Hur har ni gjort och hur blev reaktionen?

  • Svar på tråden vill ha med en till man i sexet
  • Anonym (undrar)

    Får båda killarna då få utlösning i dej ,har du skydd nu

  • Anonym (Sugen)
    Anonym (undrar) skrev 2016-05-22 07:52:44 följande:

    Får båda killarna då få utlösning i dej ,har du skydd nu


    Involverar man någon mer så är det uppenbart med skydd
  • Anonym (Risky business)

    Allt beror på hur din man funkar. Vi män är ju olika..Han kanske anser att en till man ev kan utgöra ett hot, du kan välja den nye ist för homom, Han kan känna sig otillräcklig. Det finns aldrig några garantier när det gäller människor och känslor.
    Det du i princip gör är att vara otrogen med hans tillåtelse. Du vill ha sex med andra män och kan få det bakvägen (i dubbel bemärkelse)
    Vissa män tänder dock på idén att se sin partner ha sex med andra. Det blir som när de tittar på porr fast live och med sin partner i en huvudroll. De vet dock inte hur de själva reagerar när det faktiskt inträffar, vilka känslor de får för sin partner efteråt. Om de ser henne som en hora, och äcklas av det. Alltså är det svårt att veta eftersom han aldrig ens uttryckt såna sexuella fantasier/önskemål till dig.
    Du måste alltså fråga och vara med på att reaktionen kan bli positiv enö dina önskemål lr att du sätter outplånliga griller i din killes huvud som gör att han lämnar dig.

  • Anonym (musan)
    Anonym (Risky business) skrev 2016-05-22 08:46:18 följande:

    Det du i princip gör är att vara otrogen med hans tillåtelse. Du vill ha sex med andra män och kan få det bakvägen (i dubbel bemärkelse)


    Fast nej. Sex med flera behöver absolut inte vara ens lite i närheten av otrohet.

    svar till TS - det beror väl på hur öppna ni är med varandra, hur trygga ni känner er och om ni brukar prata sex rent allmänt.

    Har ni varit inne på frågan någon gång? Pratat "snusk" i sängen? Har ni pratat om era fantasier? Har du någon som helst aning om hur han skulle reagera på frågan?

    Om ni inte är vana att prata om vad ni tänder på eller prata sex mer allmänt skulle jag säga att ni börjar där.
  • Anonym (Kille)

    Ett sätt kan ju vara att börja med att berätta att du hade en sådan konstig sexdröm med en extrakille utöver din man.... och se hur han reagerar på det. Är han jättenegativ kan du ju alltid vifta bort det med att det var en konstig dröm. Är han positiv så kan det ju vara en bra isbrytare till ämnet.

    Sen tror jag att du kanske kan linda in det lite, t.ex. föreslå att ni går på sex klubb och tittar lite, känner av stämningen osv.

    Men sexklubb är ju inte för alla. Ett annat sätt kan ju vara att föreslå partnerbyte, då blir det ju lite mer jämlikt om man säger så. Och det kan ju bli lite mer trevligt med en trevlig middag i hemmamiljö.

    Sen ska ni prata prata och prata med varandra. Jag tror att en sådan här grej knäcker förhållandet om han känner sig otillräcklig med mera. Ni måste nog vara glasklara med dina känslor och intentioner. Och se till att även HAN får säga ifrån och avbryta samlaget om det inte känns 100% rätt. Och låt han vara delaktig i valet av man. Jag tror att han måste känna att han har lite kontroll över situationen. I alla fall känner jag så, men jag kan ju knappast tala för alla män...

  • Anonym (Kille 2)

    Framför det precis som ovan säger, endera att du drömt det eller om du är modig, säg att du fantiserar om att bli tagen av två män samtidigt. Så ett frö i honom. Börja inte ragga potentiell sexpartner direkt utan låt fröet gro lite hos honom.

    Du måste göra det klart för honom att det bara är sex och att du älskar sin kille och att du inte ska lämna honom.

    Hur gör du om han vill ha en tjej med istället?

    Jag tycker inte det är otrohet alls. Jag hade själv blivit positiv om mun tjej lagt fram att hennes största fantasi är att ha en trekant med mig och en kille till. Jag hade absolut försökt lösa situationen så hon får sin "fantasi" uppfylld.

    Lycka till! Låt oss veta hur det går för dig/er.

  • Sjödin

    Först skulle jag sätta mig i en omvänd situation. Skulle du kunna tänka dig att även testa att involvera en annan kvinna i ert sexliv en gång?
    Inte? Nja, då kanske inte förslaget kommer låta så bra i din partners ögon.

    Är det däremot så att du vill involvera andra i ert sexliv för att uppleva saker med varandra och krydda förhållandet lite så ser jag inget problem med att försiktigt ta upp båda alternativen för din partner så länge ni har ett bra förhållande där ni litar på varandra och älskar varandra (viktigt).

    Jag är 22 år och lever ett liv med min partner där vi litar på varandra, älskar varandra och både bekväm med varandra men också säkra vilket är väldigt viktigt i en sådan situation. För oss är det då inget konstigt med att dra in en kvinna eller man för en natt, utan känslor, för att vi båda två tycker att det är sexigt :)

  • Anders 386

    Jätteknepigt att ta upp om man är kvinna och vill ha med en till man - eller om man är man och vill ha med en till kvinna. Det fodrar nog en hel del sondering innan så att det inte missuppfattas att partnern inte är tillräcklig. Men har man en jäkligt bra dialog så...
    Jag är man och fantiserar om en till man som knullar min fru - men inte ens det har jag vågat ta upp. Rynkar på näsan

    Tänker ofta att ikväll så...  ska jag berätta. Men sen blir det inte av att verkligen ställa frågan. Måste säga att jag är avis på dom som vågar genomföra - måste vara skithäftigt att se sin partner ha sex med en annan man. Men det är ju en grej som inte alla tänder på - och hur ska man veta??

  • Sjödin
    Anders 386 skrev 2016-05-23 15:19:27 följande:

    Jätteknepigt att ta upp om man är kvinna och vill ha med en till man - eller om man är man och vill ha med en till kvinna. Det fodrar nog en hel del sondering innan så att det inte missuppfattas att partnern inte är tillräcklig. Men har man en jäkligt bra dialog så...
    Jag är man och fantiserar om en till man som knullar min fru - men inte ens det har jag vågat ta upp. Rynkar på näsan

    Tänker ofta att ikväll så...  då ska jag berätta. Men sen blir det inte av att verkligen ställa frågan. Måste säga att jag är avis på dom som vågar genomföra - måste vara skithäftigt att se sin partner ha sex med en annan man. Men det är ju en grej som inte alla tänder på - och hur ska man veta??


    Men även om inte hon tänder på det så lär hon kanske förhoppningsvis inte missuppfatta iaf, eftersom du inte ber om en annan kvinna.
    Kör hårt för fan och våga prata om sådant, så länge man har ett bra förhållande med dialog så är ju din sits bra mycket enklare än om du ville ha en till kvinna med :)

  • Anonym (Sugen)

    Tack för alla svar!

    Ja absolut, skulle kunna tänka mig att involvera en kvinna i sexet med min man. Brukar fantisera om det också. Samt partner byte. Skulle vilja se honom njuta och sen få vara den som avslutar liksom.

    Men ni hade några bra tips som isbrytare. Vi pratar ofta sex, vi har sex ofta och är väldigt lyhörda för vad vi gillar och är sugna på för stunden. Som just nu bara inkluderar oss två. Ska se om jag vågar ikväll.

Svar på tråden vill ha med en till man i sexet