• Citronmaräng

    Vilken ålder träffade du din nuvarande fru/man

    Hej allesammans. Som frågan lyder vilken ålder träffade ni er nuvarande fru/man. Skriv gärna en mening :) Berätta hur ni träffades.

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vilken ålder träffade du din nuvarande fru/man
  • Aniiee

    Tror inte det blir så bra, detta, då det naturligtvis inte finns ett "rätt" svar. Du får göra en omröstningstråd istället för en quiztråd om det ska bli givande.


    You are the creators and the curators of your own lives
  • Erizajo

    Haha vaddå fel svar??! Detta är väl inte en quiz! Lite fel kanske... Haha jag var iaf 16. 31 idag

  • Grus grus

    Du valde quiz istället för omröstning.


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Tokbus

    Ok fel var 14 år min man 17 efter 42 år 35 som gifta fyra barn och fortfarande väldigt förälskade . Med ett toppen sexliv och pirr när jag ser honom har jag svårt se fel .

  • Guldrosen

    Jag skulle fylla 18 år och min man skulle fylla 20 år året vi träffades. Det är nu snart 33 år sedan. Vi kommer förhoppningsvis även att åldras tillsammans...


    Jag glimmar som Guld och är vacker som en Ros
  • Anonym (Ung o gift)

    Jag träffade min man när jag var 14 och han 17.

  • Anonym (AM)

    Träffade min blivande man när jag var 14 år gammal. Han var hemligt kär i mig i 10 år och efter 10 år besvarade jag hans känslor, utan att veta om det :)

    Idag har vi en underbar son på 5 månader tillsammans.

  • Perpetua

    Vi träffades på Catholicmatch.com i december 2014. Vi började prata via Skype och telefon någon vecka efter det. I april 2015 flög min make från Amerika till Sverige och umgicks med mig och min familj. Därefter flög vi tillsammans till Amerika där jag bodde hos hans föräldrar. Vi förlovade oss i maj och gifte oss i augusti. Nio månader senare fick vi vårt första barn!

  • Perpetua

    Glömde nämna att jag var 27 och han var 36 när vi först började prata med varandra.

  • Anonym (Irriterad på ts)

    Kan inte svara på frågan.
    Jag är 45 år och jag träffade min nuvarande man när jag var 4 år gammal.

  • Aniiee
    Anonym (Irriterad på ts) skrev 2017-01-12 20:19:37 följande:

    Kan inte svara på frågan.
    Jag är 45 år och jag träffade min nuvarande man när jag var 4 år gammal.


    4 är väl "innan 20"? Men det är ingen idé att svara, då TS omröstning är en quiz, vilket inte ger så mycket...
    Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
Svar på tråden Vilken ålder träffade du din nuvarande fru/man