• Anonym (Gråter)

    Min äckliga svåger stöter på mig

    Min hemska äckliga vidriga svåger stöter på mig varje gång vi möts på familjeträffar( Min mans systers man om det heter annat än svåger). Ingen vet om detta för jag är rädd att skapa problem men nu undviker jag så gott det går att närvara på familjeevent. på en semester med min mans och hans familj och deras gick svågern så långt att han trängde in mig i en vrå och tog på mig. Jag slog honom hårt och lyckades ta mig loss. Därefter har jag en klump i magen varje gång jag vet de kommer på besök eller vi ska besöka dem. Jag hatar honom. jag har hotat att avslöja honom om han någonsin mer gör närmanden men d har inte hindrat honom från att "vara social" krama mig hej och ta på mig när tillfället tillåter. Vad ska jag göra? Jag är redn väldigt oomtyckt hos min svägerska och svärföräldrar. Och nu när jag undvikit att umgås med dem har jag förvärrar relationen till dem och även till min man. Vad ska jag göra? Ska jag berätta till min man? Jag kan inte garantera att han inte berättar vidare och att det blir ett stort problem pga mig. Jg har inga ögonvittnen varför ska de tro mig när det är mitt ord mot han? Deras perfekta rika framgångsrika svärson?

  • Svar på tråden Min äckliga svåger stöter på mig
  • Anonym (Tina)

    Fattar inte varför folk inte säger sånt här direkt? Givetvis ska du berätta för din man! Helst igår!
    Jag hade inte kunnat låta bli att säga det! Förstår mig inte på hur man lyckas hålla sånt inne.

  • Anonym (Gråter)

    Jag är rädd att,Nej jag vet attom d kommer upp till ytan de kommer tro honom och min man förlorar hans familj pga mig

  • Anonym (Gråter)

    Han har varit en del av familjen i över 20 år och jag i bara 3 år. Han är den perfekta mannen och pappan. Framgångsrik omtänksam tar så bra hand om barnen. Perfekt. Det är vad jag hör dem beskriva honom i hans när och frånvaro.. Hur ska jag tävla med detta?

  • Anonym (Fia)

    Då får du skaffa bevis om du är orolig att dom ej tror på dig!
    Dom flesta mobiler idag har en inspelningsfunktion, sätt på sen och ha mobilen i fickan.. Stöter han på dig varje gång som du säger så är det bara att göra så vid nästa tillfälle ni ses;)

  • Anonym (badanka)

    Tror du han skulle sluta om du låg med honom? Ofta kan det röra sig om en hangup som går över så fort man fått ligga.

  • Långbenopluto

    Du skulle ha slagit till honom när han klämde fast dig och började tafsa och skrikit och frågat va fan han höll på med!

    Sätt ned foten!

  • Anonym (???)
    Anonym (badanka) skrev 2016-05-23 07:54:26 följande:

    Tror du han skulle sluta om du låg med honom? Ofta kan det röra sig om en hangup som går över så fort man fått ligga.


    Men tror du på allvar att ts vill ligga med någon hon finner äcklig och dessutom innebär det att hon är otrogen mot sin man.
  • Anonym (badanka)
    Anonym (???) skrev 2016-05-23 08:25:52 följande:
    Men tror du på allvar att ts vill ligga med någon hon finner äcklig och dessutom innebär det att hon är otrogen mot sin man.
    Jag tror ingenting. Jag har inga forutfattade meningar om TS. Hon kanske är otrogen flera dagar i veckan, vad vet du om det?
  • Anonym (???)
    Anonym (badanka) skrev 2016-05-23 08:28:32 följande:
    Jag tror ingenting. Jag har inga forutfattade meningar om TS. Hon kanske är otrogen flera dagar i veckan, vad vet du om det?
    Men har du ens läst vad hon skriver? Du är ju uppenbarligen bara ute efter att provocera.
Svar på tråden Min äckliga svåger stöter på mig