• 987apotekwts

    Hjälp mig tyda mitt graviditetstest!

    Snälla hjälp mig. det är första gången jag skriver här. Tror att jag är på BIM+3 idag. Tog ett av apotekets graviditetstest efter att ha hållit mig i ca 5h idag, kdet vara positivt? Den första bilden tog jag när stickan låg på en plan yta och på den andra bilden plockade jg upp stickan. Båda togs direkt efter varandra. Vet inte riktigt vad jag ska tro. Är det ett spökstreck? Vad tror ni?

  • Svar på tråden Hjälp mig tyda mitt graviditetstest!
  • 987apotekwts

    hmmm kan det verkligen vara så svagt om det är positivt? Jag bör trots allt vara på bim+3 vågar inte riktigt tro på det än :D

  • Lia4

    Ja klart det är positivt, det är ju två tydliga streck :). Grattis!

  • Fia 28

    Ett spökstreck är så ljust så du knappt kan urskilja det. Detdär syns ju helt klart och tydligt! 

  • 987apotekwts

    Oj vad förvånad jag blev av era svar, trodde att testet skulle anses vara väldigt svagt. Men hoppas ni har rätt!  :)

    Jag har en teststicka kvar, tänkte testa med den för att dubbelkolla resultatet. När tycker ni att jag bör testa igen? 

  • Vegetarianen
    987apotekwts skrev 2016-05-23 14:19:14 följande:

    Oj vad förvånad jag blev av era svar, trodde att testet skulle anses vara väldigt svagt. Men hoppas ni har rätt!  :)

    Jag har en teststicka kvar, tänkte testa med den för att dubbelkolla resultatet. När tycker ni att jag bör testa igen? 


    Testa 1-2 dagar efter första. Gjorde jag! Står även i bipacksedeln att ett svagt streck är ett streck! Det måste inte vara jättestarkt :)


     

Svar på tråden Hjälp mig tyda mitt graviditetstest!