• Jtip

    Kickstarta inför beachen 2016

    Hej alla medlemmar!

    Jag har förstått att det finns många här inne som vill förlora i vikt efter graviditet M.m. Vad skulle ni säga om jag har ett sätt att förändra ditt liv, ditt sätt att se på kost och hälsa och få dig att minska i vikt på bara nio dagar?! En riktig kickstart! Jag har hittat ett sätt att må bättre och ändra sin kroppsform, få snabba resultat helt enkelt! Detta är helt sant även om det låter för bra för att vara det!

    Jag tänkte därför kolla intresset från er medlemmar här inne? För 1100:- och lite av din tid kan jag ge dig en otrolig kickstart och en chans att uppnå dina mål på kort tid! Låter detta bra? Kontakta mig via meddelande för mer information:)

    Jag tänkte att blir vi ca 10 st som kör tillsammans så fixar jag en tävling, den som gått ner mest till midsommar kommer vinna ett fantastiskt pris!

    Är du på?!:)

    Mvh Jenny

  • Svar på tråden Kickstarta inför beachen 2016
  • Sundochfrisk

    Känns lite som sol och vårare att betala 1 100 kr för något man kan få gratis genom att bara fråga sig:
    1. Vad borde en människa äta? (Typ sånt som INTE en maskin har gjort, som pasta och godis)
    2. Hur borde en människa röra sig? (Typ springa/gå i skogen och lyfta lite stenar samt klättra upp för ett berg).

    Fortfarande svårt? Låna "Jag vill ju bara se bra ut naked - Jonas Colting) för inspiration. Också det helt gratis.

    Pallar du inte / kan inte lista ut det ändå och vill ha snabba resultat? Utmaningen på www.nakedprime.se ger dig kosten, inspirationen och träningen för en larvigt liten peng.

Svar på tråden Kickstarta inför beachen 2016