• Anonym ('-')

    Dejting

    Tjejer, har ni svårt för att hitta vettiga killar (att bli ihop med) när ni dejtar runt?

  • Svar på tråden Dejting
  • Anonym (Ja)

    Ja gud ja. Jag hittar bara idioter. Har ställt in mig på att leva ensam resten av livet för jag lär inte hitta nån. 30 år gammal, har aldrig haft ett förhållande och det lär fortsätta så.

  • MeandHim

    Träffat många killar, får mkt uppmärksamhet men nej, inte träffat särskilt många som är vettiga.

  • Anonym ('-')

    Ni har inte för höga krav på dem då?

  • Cdam
    MeandHim skrev 2016-05-24 23:51:55 följande:
    Träffat många killar, får mkt uppmärksamhet men nej, inte träffat särskilt många som är vettiga.
    Du verkar själv inte speciellt vettig, inte konstigt att du inte får vettiga killar.

    Vettiga killar kommer alltid dras till vettiga tjejer.
  • Anonym (Easycure)

    Vill bara kort tipsa om en bra och oberoende jämförelsesida för olika svenska dejtingsidor och appar: www.dejtingkollen.se. Här sätter användarna själv betygen på tjänsterna (och inte betyg efter vem som betalar sidägaren mest).

    Lycka till i sökandet!

  • saralissie

    Nu nätdejtar jag bara då jag inte har nån att gå ut på krogen med, men överallt är det bara idioter hittills. Har haft några få lyckade dejter där jag funnit ett förhållande (som senare kraschat) men nu verkar det vara helt omöjligt.

  • Anonym ('-')
    saralissie skrev 2016-10-30 16:55:59 följande:

    Nu nätdejtar jag bara då jag inte har nån att gå ut på krogen med, men överallt är det bara idioter hittills. Har haft några få lyckade dejter där jag funnit ett förhållande (som senare kraschat) men nu verkar det vara helt omöjligt.


    Jaså? Är inte svenska killar vettiga?
Svar på tråden Dejting