• Anonym (StarkSomTor)

    Varför vill hon inte...

    Hej. Jag och min tjej har varit ihop sen vi var 16 år, idag är vi 27 år och har ett barn som snart är 2 år.

    Jag älskar henne, så mycket som man bara kan älska någon, hon och vårat barn är allt för mig.

    Vi har gjort "allt" man kan göra, rest runt hela jorden, hoppat fallskäm och ja ni vet, allt sånt man drömmer om att göra som ung, har vi "bockat" av tillsammans. Både hon och jag har lyckats bra med våra karriärer, hon är mäklare och jag är låtskrivare/musikproducent på ett skivbolag och jobbar som modell.
    Även fast vi har varit ihop så länge har vi alltid haft den passionen och sexuella kemin/närheten som vi hade när vi började dejta som kåta ungdomar. Gångerna vi hade sex varierade, men minst 5-6 gånger i veckan, så länge hon inte hade mens eller nån var sjuk (även undergraviditeten). Vi kunde ligga vart som helst, i bilen, toan på ikea eller ute i skogen på våra löprundor. Jag förstår ju att väldigt mycket av det impulsiva försvinner när man får barn, och det vet jag ju och var beredd på. Men hon har blivit mer pryd än en nunna.

    Sen lillen föddes så förändrades verkligen allt mellan oss. Absolut ingen närhet, inget gulligull, ingenting från henne. Jag försöker konstant vara gosig och mysig på alla möjliga olika sätt men det "förväntas" av mig snarare än uppskattas. Sen vårt barn föddes har vi kanske haft sex 6-7 gånger. Förutom sexet så har vi det jättebra, inga tjaffs och småbråk, utan en väldigt sund och harmonisk relation som mer liknar en kompisrelation än en partnerrelation.