• Anonym (StarkSomTor)

    Varför vill hon inte...

    Hej. Jag och min tjej har varit ihop sen vi var 16 år, idag är vi 27 år och har ett barn som snart är 2 år.

    Jag älskar henne, så mycket som man bara kan älska någon, hon och vårat barn är allt för mig.

    Vi har gjort "allt" man kan göra, rest runt hela jorden, hoppat fallskäm och ja ni vet, allt sånt man drömmer om att göra som ung, har vi "bockat" av tillsammans. Både hon och jag har lyckats bra med våra karriärer, hon är mäklare och jag är låtskrivare/musikproducent på ett skivbolag och jobbar som modell.
    Även fast vi har varit ihop så länge har vi alltid haft den passionen och sexuella kemin/närheten som vi hade när vi började dejta som kåta ungdomar. Gångerna vi hade sex varierade, men minst 5-6 gånger i veckan, så länge hon inte hade mens eller nån var sjuk (även undergraviditeten). Vi kunde ligga vart som helst, i bilen, toan på ikea eller ute i skogen på våra löprundor. Jag förstår ju att väldigt mycket av det impulsiva försvinner när man får barn, och det vet jag ju och var beredd på. Men hon har blivit mer pryd än en nunna.

    Sen lillen föddes så förändrades verkligen allt mellan oss. Absolut ingen närhet, inget gulligull, ingenting från henne. Jag försöker konstant vara gosig och mysig på alla möjliga olika sätt men det "förväntas" av mig snarare än uppskattas. Sen vårt barn föddes har vi kanske haft sex 6-7 gånger. Förutom sexet så har vi det jättebra, inga tjaffs och småbråk, utan en väldigt sund och harmonisk relation som mer liknar en kompisrelation än en partnerrelation.

    Jag gör allt i min makt för att få till det, men hon säger att hon inte har någon sexlust hela tiden. Eller inte orkar. Men när jag väl har fått till det så suckar hon och säger "okej då, bara det går fort". Man blir ju verkligen sjukt taggad på att ligga när man får en sån kommentar, så jag brukar bara säga "skit samma i så fall, pallar inte knulla på tid", och då känner hon sig dum och blir helt plötsligt jätte kåt och ger sig inte förrän vi har knullat.

    Vi var såna som kunde hålla på i timmar, långa förspel, riktigt långt, hårt sex. Jag blir otroligt ledsen över det här eftersom jag älskar henne som en galning och för sexet har varit en sån stor del av oss och vår relation tidigare. Flera av mina polare säger hela tiden "gå ut och klubba lite, du kommer få ligg på 15 minuter" men jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara otrogen för att "tömma" lite, älskar henne för mycket för att göra något sånt. 

    Har såklart trott att hon haft en affär med någon och jag har gjort nåt så fånigt att gå igenom hennes telefon/facebook, ett antal gånger. Jag skäms verkligen över det men jag är så desperat. Och hon är inte den som smyger med sin telefon eller dator,snarare tvärtom. Hennes dator är alltid inloggad på facebook och hon har inget lås till telefonen ect. Men, jag var så barnslig att jag började rota, men jag hittade ingenting, alltså NOLL. Plus att på vår iPad är ihopkopplad med hennes telefonnummer så alla sms hon får kommer även till iPaden vilket hon inte vet, och den iPaden använder bara jag  just nu i jobbet och det har aldrig kommit nåt suspekt dit, så otrohet vet jag att det inte är till 100%.

    Jag ber om ursäkt om ni tycker att jag är nån sexdåre som inte låter mitt barns mamma vara ifred, men jag vet ju inte "hur det ska vara" efter en förlossning.

    För övrigt så ser hon ut precis som innan förlossningen idag, inga bristningar, tuttarna köpte jag nya åt henne i födelsedagspresent (hon önskade sig det, jag är inte en idiot som köper tuttar bara sådär) och allt där nere ser likadant ut och känns likadant, så det är nog ingen självförtroende grej.

    Vad tror ni? Hur var ert sexliv efter er förlossning?

    PS. Vet att d säkert finns ett dussin liknande inlägg men jag ville göra en egen för det känns mer personligt då.

  • Svar på tråden Varför vill hon inte...
  • Anonym (Norrlänning)

    Låter precis som vårat förhållande men det tog 4 barn innan det som du beskriver inträffade.. har nog bara att göra med att sex är för oss som för er en längre presidium. Det tar tid att sexa ordentligt och då måste man vara på topp! och vår kvinnor är nog bara inne i en svacka för tillfället.. bara att avvakta

Svar på tråden Varför vill hon inte...