• Jilo

    Kuk luktar fitta?

    Ursäkta grova språket i rubriken :) men det är precis så. Problemet är att min man som var på väg in i duschen efter en svettig arbetsdag luktade fitta på kuken när jag pussade honom där??? :( Är det så att otvättade könsorgan luktar hyfsat lika hos båda könen? Gift och dryga 40 är jag men känner mig nu helt novis...Mannen har ju förut varit otvättad efter sex, eller nyduschad innan, och då vet jag hur han luktar, men kan inte minnas annan situation och vet inte vad jag ska tro om detta?? Snälla seriösa och snälla svar även om det skulle vara så att jag är helkorkad på det ena eller andra sättet, behöver er hjälp....:(

  • Svar på tråden Kuk luktar fitta?
  • Anonym (a)

    Jag tycker att kön som inte kommer direkt ifrån duschen luktar likadant, manligt som kvinnligt. Har dock aldrig luktat på ett sjukt könsorgan.

  • Anonym (blää)

    Du får nog lukta fler gånger så du har nåt att jämföra med.

  • Anonym (a)
    Anonym (a) skrev 2016-05-24 21:05:07 följande:
    Jag tycker att kön som inte kommer direkt ifrån duschen luktar likadant, manligt som kvinnligt. Har dock aldrig luktat på ett sjukt könsorgan.
    Om du är skeptisk kan du ju ta o lukta på honom i morgon bitti, då är han inte nyduschad längre och då lär han lukta som han ska.
  • Jilo

    Tack alla tre! Precis mina tankar! Att lukta fler gånger! Blir bara så upprörd (pga hur jag är) och är på väg att starta värsta grejen. Men nu känner jag att jag kan hålla tyst och avvakta då ni inte är övertygade om att nåt dumt har hänt Och anonym (a), ja, det handlar om friskt organs lukt dock ej rent, icke friskt luktar heeelt annorlunda, iaf hos tjejer

  • Anonym (Ll)

    Det är lätt att upptäcka otrohet om man använder lite tekniska hjälpmedel idag
    Exempel GPS

  • Anonym (H)

    Detta skulle jag vilja se!

    - VARFÖR HAR DU BEDRAGIT MIG?!!
    - VA??
    - VEM ÄR HON????!!
    - VAD PRATAR DU OM??
    - TROR DU INTE JAG VET?! DIN KUK LUKTAR JU FITTA!

  • Anonym (Bäst)
    Anonym (H) skrev 2016-05-25 01:28:19 följande:

    Detta skulle jag vilja se!

    - VARFÖR HAR DU BEDRAGIT MIG?!!

    - VA??

    - VEM ÄR HON????!!

    - VAD PRATAR DU OM??

    - TROR DU INTE JAG VET?! DIN KUK LUKTAR JU FITTA!


    Bästa kommentaren!
  • Nyfikna72

    Visst kan man lukta kvinnligt kön om apparaten om man haft sex men jag är nog ganska säker på att om din kille gjort det med nån annan den dagen så hade du garanterat inte fått närma dig den avdelningen förrän efter duschen..........

  • Anonym (Mmm)

    Han kanske har utsöndrat mycket sperma/försats under dagen så det blir att lukta lite? Går man med det så blir det ju att lukta lite fisk aktigt.

Svar på tråden Kuk luktar fitta?