• Anonym (ts)

    Sade upp mig för att flytta ihop. Han singel på FB

    Efter ett år som särbo, sade jag upp mig från jobbet igår för att kunna flytta ihop och börja jobba där han bor. Ett stort steg för i mitt yrke är det inte så lätt att byta stad.....
    Idag var jag inne på hans FB och såg att han stod som "singel" Så har han inte haft hela tiden.. Måste lagt upp det nyligen. 

    Vi har haft lite problem.. Han är dålig på att ge bekräftelse. Har haft svårt för det men han säger att han är sån. Iom att ett förhållande inte bygger på att ge varandra bekräftelse så bestämde jag mig för att lägga ned  det.
    Men detta känns ju verkligen som motsatsen till bekräftelse. Usch jag har ont i magen. Skrev till honom nu att jag sett att han står som singel. 
    Har sjukt ont i magen......

  • Svar på tråden Sade upp mig för att flytta ihop. Han singel på FB
  • Rödtjärnens Anna

    Varför hänga upp dig vad som står på Facebook?

    Om du nu sagt upp dig och planer är för flytten har du väl bestämt dig för att han är den du vill satsa på?

    Efter ett år bör du väl sett flera negativa sidor och kunnat överväga om förhållandet är värt att ta till nästa nivå som sambos.

  • Anonym (Konstigt)

    Du accepterar att han inte vill ge dig bekräftelse, jaha. Borde inte det vara värre än att han står som singel?

  • Scoops

    Har han gjort slut med dig utan att berätta det för dig? Obestämd Känns ju lagom moget.

  • Anonym (L)

    Har han kanske fått kalla fötter? Det är nog ett stort steg även för honom. Visst påverkas du i högre utsträckning, men det är ett stort steg ändå. Det kommer nog att lösa sig, ska du se.  Bra att du tog upp det. Hoppas att du fått ett snabbt svar.

    (Inte för att göra dig orolig, men oj vad jag fick en flashback till när jag var si så där 23-24...då sa jag upp mig efter 8 månaders distansförhållande för att flytta tvärs över Sverige till min pojkvän. Han gjorde slut bara två, tre dagar innan flyttlasset gick...han hade kommit på att han egentligen älskade sitt ex. Jag var nån form av rebound utan att veta om det... Vi är vänner idag, jag bor kvar i "hans" stad och jag har en fantastisk sambo som jag hittade här något år eller två efter det tog slut. Så det blev ju bra ändå.)

  • FuckGoggleAskMe

    Han har kanske redan gjort slut, men du missade hans email eller sms? Generellt sett, om det är någon skillnad mellan FB och verkligheten, är det verkligheten som gäller.

Svar på tråden Sade upp mig för att flytta ihop. Han singel på FB