• duanto

    Tänker på andra tjerer än min fru..

    Har aldrig varit otrogen eller liknande men har över tio år tänkt mer på andra tjejer än vad jag tänkt på min fru. Det har varit tjejer jag är väldigt förtjusta i då de är glada, positiva och har intressen i livet som jag uppskattar. Jag och min fru är nog ganska olika både till personlighet och när det gäller intressen. Kan inte säg att vi har så väldigt mycket mer gemensamt än barnen och huset. Nu börjar barnen bli större och kommer rätt snart börja flytta hemifrån och då vet jag hur det ska bli att leva själv med min fru..

    Jag inser att jag längtar så efter att leva ihop med en som är mer lik mig och som delar flera mina intressen.

    Hur ska jag tänka? Jag längtar efter någon annan men vill ju samtidigt egentligen inte förstöra för mycket varken för mig själv, min fru och inte minst mina barn.

  • Svar på tråden Tänker på andra tjerer än min fru..
  • duanto
    Helt klart är jag nog på väg bort, men stannar ändå eftersom jag bryr mig mer om min fru och barnen än om mig själv. Borde kanske bli mer självisk och tänka mer på mig själv. Mår emellanåt inte särskilt bra som det är nu. Längtan efter någon annan förgör mig mer och mer och dödar förhållandet med min fru..
  • smulpaj01
    duanto skrev 2016-05-25 10:39:51 följande:
    Helt klart är jag nog på väg bort, men stannar ändå eftersom jag bryr mig mer om min fru och barnen än om mig själv. Borde kanske bli mer självisk och tänka mer på mig själv. Mår emellanåt inte särskilt bra som det är nu. Längtan efter någon annan förgör mig mer och mer och dödar förhållandet med min fru..
    Då tycker jag att du ska lämna nu. Det kommer inte bli bättre och livet är kort.

    DU har ansvar för DIN lycka! Dina barn finns kvar!
  • duanto

    Inser egentligen att det är det enda rätta att lämna.
    Det är väl kanske rädslan för ensamheten som skrämmer mig från att ta steget. Är inflyttad till frun från annan del av landet och har egentligen inga riktiga kompisar här som bara är mina egna. Självkänslan är rätt dålig pga stora problem med acne långt upp i vuxen ålder. Har väldigt mycket ärr i ansikte och på kroppen ovanför midjan. Frågan är om jag lyckas hitta någon ny som kan vara intresserad av mig. Är ju väldigt mycket yta och utseende som gäller i dag känns det som.

  • smulpaj01
    duanto skrev 2016-05-25 10:59:45 följande:

    Inser egentligen att det är det enda rätta att lämna.

    Det är väl kanske rädslan för ensamheten som skrämmer mig från att ta steget. Är inflyttad till frun från annan del av landet och har egentligen inga riktiga kompisar här som bara är mina egna. Självkänslan är rätt dålig pga stora problem med acne långt upp i vuxen ålder. Har väldigt mycket ärr i ansikte och på kroppen ovanför midjan. Frågan är om jag lyckas hitta någon ny som kan vara intresserad av mig. Är ju väldigt mycket yta och utseende som gäller i dag känns det som.


    Skärpning! Det finns nån för alla. Du låter olycklig? Ta dig ur detta och börja nätdejta kanske?
  • smulpaj01

    Tillägg: jag klassas som riktigt snygg men min största kärlek i livet hade extremt mkt ärr i ansiktet efter acne i tonåren.

    Jag var sjukt attraherad av honom!

  • duanto
    Tack smulpaj01 för dina stöttande svar!!
    Har faktiskt redan provat på ett gratiskonto på en dejtingsida, bara för att se vad som finns.. Men med de lite udda intressena som jag har är det dock inte många jag hittat som känns jätteintressanta. Men det är klart att även jag säkert kan hitta någon om jag bara vill!
    Olycklig är jag nog och har väl varit i stor del av mitt liv. Men jag har ändå en stor tro på mig själv och att jag kan lyckas om jag bara vill och skärper mig. Har väl andra egenskaper än utseendet som jag egentligen vet att många nog skulle uppskatta.
  • smulpaj01
    duanto skrev 2016-05-25 11:27:11 följande:
    Tack smulpaj01 för dina stöttande svar!!
    Har faktiskt redan provat på ett gratiskonto på en dejtingsida, bara för att se vad som finns.. Men med de lite udda intressena som jag har är det dock inte många jag hittat som känns jätteintressanta. Men det är klart att även jag säkert kan hitta någon om jag bara vill!
    Olycklig är jag nog och har väl varit i stor del av mitt liv. Men jag har ändå en stor tro på mig själv och att jag kan lyckas om jag bara vill och skärper mig. Har väl andra egenskaper än utseendet som jag egentligen vet att många nog skulle uppskatta.
    Bra där! Jag tror på dig! Men du, träffa ingen annan innan du är singel!!!!!
Svar på tråden Tänker på andra tjerer än min fru..