• Anonym (Z)

    Hur hittar jag seriösa killar?

    Ja, vart kan man träffa killar som vill ha ett seriöst förhållande? Inte kk, engångsligg eller korta romanser utan ett riktigt, seriöst förhållande.

    Det finns inga killar jag klickat med i skolan, fritidsintressen eller på bland vänners vänner och nätdejting ger jag upp nu. Där verkar det inte finnas en enda seriös människa. De skriver i sina presentationer att dom söker ett seriöst förhållande, att de är trötta på singellivet, till och med att de vill träffa någon att bilda familj med osv. Detta bekräftar dem när man frågar också. Sen efter några dagars mejlande kommer det ändå fram att dom bara letar ligg!! Är så jävla trött på det nu. Det är sjukt respektlöst och dom slösar bort min tid.

    Jag vill träffa en seriös, ÄRLIG och mogen kille. Existerar dessa överhuvudtaget eller ska jag lägga ner allt som har med män att göra och förbereda mig på att leva resten av livet som singel?

  • Svar på tråden Hur hittar jag seriösa killar?
  • LFF

    Man slutar leta. Hur gammal är du (tänker på att du skriver om att du inte klickat med någon i skolan)? 

  • Anonym (Z)
    LFF skrev 2016-05-25 16:42:42 följande:

    Man slutar leta. Hur gammal är du (tänker på att du skriver om att du inte klickat med någon i skolan)? 


    25. Nej slutar jag leta så hittar jag garanterat ingen. Gick många år utan att leta och träffade aldrig nån. Inte ens i närheten. Inte ens i närheten av en dejt. Inte ens ett minsta intresse för någon.
  • Tecum

    Jag tror att din otur och därav negativa attityd gör att du letar fel på killar hela tiden, du har hamnat i en ond cirkel. Det är inte givet att kärlek och attraktion kommer som en blixt från klar himmel, man får ge det lite tid. Om du inte vill ligga de första daterna, säg det. De kanske tror att du förväntar dig att de ska föreslå det. Många tjejer vill att killenska var på, annars tror de inte att han bryr sig.

  • Anonym (123)
    Anonym (Z) skrev 2016-05-25 16:55:57 följande:
    25. Nej slutar jag leta så hittar jag garanterat ingen. Gick många år utan att leta och träffade aldrig nån. Inte ens i närheten. Inte ens i närheten av en dejt. Inte ens ett minsta intresse för någon.
    Jag är en seriös kille som finns på ett par nätdejtingsidor. Tar du kontakt? Vad säger du då i så fall? Kanske kan ge dig lite tips ur en mans perspektiv :)
Svar på tråden Hur hittar jag seriösa killar?