• Anonym (Sunka­n)
    Äldre 27 May 02:11
    1404 visningar
    4 svar
    4
    1404

    Hur ska man fråga ut någon?

    Hej. Jag är en kille på 18 år som ska gå på balen med en jätte söt tjej. Jag och hon har känt varandra sedan vi var små. Jag har ingen aning om hon är intresserad utav mig, hon är jätte blyg i början men det släpper efter en stund. Hon ler och jag får bra ögonkontakt med hon. Jag har aldrig haft en tjej bara på lågstadiet. Nu är frågan! Hur ska jag frågade om hon vill bli tillsammans med mig på bästa möjliga sätt? Och lite tips! Tack på förhand

  • Svar på tråden Hur ska man fråga ut någon?
  • Äldre 27 May 02:19
    #1

    Man behöver inte fråga sådant märks..


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Sunka­n) Trådstartaren
    Äldre 27 May 02:21
    #2

    Hur märker jag det? När jag pussat henne?

  • Äldre 27 May 02:27
    #3
    Anonym (Sunkan) skrev 2016-05-27 02:21:46 följande:
    Hur märker jag det? När jag pussat henne?
    Allt är ju så olika så det finns inget bra svar...

    Att ge en puss är ju ingen garanti för att ni ska bli tillsammans precis..

    Kontakta henne innan och gå ut och ät en bit mat eller hitta på annat skoj..

    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Äldre 27 May 02:37
    #4

    Alltså, gubben, du är nu 18 år.
    Man gör inte som man gjorde på lågstadiet och frågar "Vill du bli ihop med mig"?

    Nej, nu är du äldre, du är stort sett en man snart, då gör man detta på de vuxna sättet.

    En ska som vore romantiskt, är att du berättar en del av dina känslor för henne mot slutet av balen.
    Men om du inte tror hon känner likadant, vänta med tills efter balen.

    I och med ni har känt varandra så länge bör du också ta det lugnt så ni inte förlorar varandra som vänner.
    På balen kan du alltid söka kontakt med henne på ett annat sätt, du kan hålla hennes hand, du kan krama henne lite längre än vanligt, men inte för länga för då blir det bara creepy.

    Du kan till och med försöka kyssa henne om hon bekräftar allt det andra. 

    Du får helt enkelt testa dig fram :)

    Lycka till!

    BTW, jag hoppas de blir ni livet ut (om ni är bra för varandra), ni skulle ha värsta gulliga kärleks storyn!!!

Svar på tråden Hur ska man fråga ut någon?