• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hjälp med flicknamn??
  • fluu

    Leonore är vackert. Leonelle gör jag gärna om till Lionela.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • PatetiskaJävlar

    Haha! Ni är så jävla tappade. INGEN hade röstat på Leonore om inte ett av kungabarnen fått det som namn. Då hade även det namnet avfärdats som "wt".

    Ni är så fulla av skit. Hänger här hela dagarna. Haha! Så jävla tragiskt.

  • dreaming1
    PatetiskaJävlar skrev 2016-05-30 14:23:33 följande:

    Haha! Ni är så jävla tappade. INGEN hade röstat på Leonore om inte ett av kungabarnen fått det som namn. Då hade även det namnet avfärdats som "wt".

    Ni är så fulla av skit. Hänger här hela dagarna. Haha! Så jävla tragiskt.


    Tycker det är du som är tragisk som ens lägger energi på att lägga denna kommentaren om du nu tycker alla här är så tappade. Så onödigt bara, jag skiter fullständigt i vad kungafamiljen väljer för namn till sina barn, jag utfår från vilka namn JAG tycker om.
    Tycker inte kungafamiljen ens har någonting med detta att göra enligt mig.
    Så du behöver inte besvära dig med att ens kommentera mer om detta på min tråd.
  • fluu
    PatetiskaJävlar skrev 2016-05-30 14:23:33 följande:
    Haha! Ni är så jävla tappade. INGEN hade röstat på Leonore om inte ett av kungabarnen fått det som namn. Då hade även det namnet avfärdats som "wt".
    Ni är så fulla av skit. Hänger här hela dagarna. Haha! Så jävla tragiskt.
    Nej, det är inte wt och det började dessutom talas om innan lilla prinsessan fick sitt namn. Däremot så pratades det mycket om DÅ att det var ett "wt-namn".
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • DenNamnbitne
    Leonore fick min röst. Det är det enda av dessa namn som jag kan ha en viss förståelse för att det kan anses vara tjusigt. Jag föredrar det svenskare Ellinor eller det pompösa Eleonora.

    Leonelle - är väl lite käckt men låter inte starkt i mina öron

    Cassandra - har en intressant betydelse/bakgrund men kan inte låta bli att tänka på ordet kass. Låter även väldigt amerikanskt.

    Novalie - det enda jag tänker när jag hör det är TREND

    Love - ett fint pojknamn

    Zelda - njet
Svar på tråden hjälp med flicknamn??