• sairda

    Är detta tänder på g?



    Skulle förklara hans humör och rinnande dregel senaste dagarna, så har han helatiden händerna i munnen och suger på allt tyg han kommer åt, vet att det är vanligt beteende i denhär åldern men han har varit så missnöjd och ledsen och börjat dregla mycket mer.. så ni som vet. Kan de va påväg upp? :)
  • Svar på tråden Är detta tänder på g?
  • ostpaj

    Det kan vara så att det syns och finns där, men kan ju fortfarande dröja ganska länge innan de erupterar.

  • sairda

    Ja precis. Men tycker dom blivit mer och mer synliga hela tiden men jo kan nog säkert dröja.

    Jo det gör ju vissa men tycker tiden går för fort :D

  • MissHelene

    Jag läste för några dagar sedan på ngn sida att dom känner av det redan en månad innan dom dyker upp. Min 4 månaders beter sig som din så tror också det är tänder på g :)

  • Mee

    Mycket möjligt att det är tänder. Jag var 9 veckor när jag fick mina två första tänder och min dotter var 13 veckor när hon fick sina :)

  • amalie79

    Ser precis ut som innan de trängde igenom på min lille. Han var 3,5 månad, nu 4,5 och har båda nedre fram uppe en bra bit.

    Passade på att fråga min tandläkare o sköterska förra veckan och tänder tidigt kan absolut vara ärftligt. I min familj fick jag första vid 4 månader och min bror vid 2. Som någon sa kan man tom födas med tänder.

Svar på tråden Är detta tänder på g?