• minus023

    Ni som väljer att inte lägga ut bilder på era barn...

    Ni som valt att inte lägga ut bilder på era barn har ni fått ifrågasättande eller bara fått possessiva rektioner? Vi har valt att inte lägga ut bilder på vår son vi har mest fått possessiva reaktioner men även fått några ifrågasättande.

  • Svar på tråden Ni som väljer att inte lägga ut bilder på era barn...
  • Santin

    Jag lägger ut bilder på sociala medier men inte allt och inte ofta. Samt att jag har privat konto så bara de jag bestämt får se kan se bilden.

    Hur människor resonerar kring vad man publicerar är upp till dem själva.

  • Anonym (Jgfrgvkibvfff)

    Lägger aldrig ut och godkänner aldrig lappar om foton på web o liknande från skolan tex. Ingen har någonsin ens kommenterat det.

  • Rullemaja

    Jag lägger inte upp bilder och skriver inte om barnen. Bara fått en kommentar. Det var en bekant jag stämt träff ned och hon hade glömt vad mitt barn heter och försökte kolla på Facebook, men det gick ju inte. Hon var varken positiv eller negativ som jag uppfattade det. Mest att hon konstaterade att det var så.

  • Anonym (Emmi)

    Lägger inte ut bilder och har fått några frågor om varför. När jag förklarat varför har alla tyckt att det varit ett sunt och bra beslut.

  • gbgumman

    Mina barn godkänner vilka bilder jag lägger ut. När de var yngre gjorde jag det inte men det tycker jag inte gör något. Bara man inte förnedrar sina barn.

Svar på tråden Ni som väljer att inte lägga ut bilder på era barn...