• Anonym (S)

    Det är lätt att bli gravid och man behöver inte ens tjäna pengar för att ha råd

    Alltså... Hur svårt kan det vara? Folk gnäller och gnäller på att det är SÅ svårt att bli gravida. NOT. Jag blev gravid direkt efter att ha använt minipiller i flera år. Det tog en vecka att bli gravid! För många andra jag känner med! Det är enkelt att bli gravid för vi är gjorda för att bli det.

    Jag har bara varit ihop med min kille i några månader och det var han som tjatade om barn. Jag var inte så säker på att vilja ha barn nu för jag har inget jobb och jag vill inte ens jobba. Men man lever bara en gång så jag fattar inte heller varför endel väntar!!! Plus att hans brors tjej precis blev gravid så det är ju bra att tajma in det. KÖR på är mitt tips till er!!! Det går fort att bli gravid om man är normal!!! Plus att det räcker att bara en jobbar!!!

  • Svar på tråden Det är lätt att bli gravid och man behöver inte ens tjäna pengar för att ha råd
  • Anonym (S)

    Jag måste tillägga att dom som inte blivit gravida inom 3-6 månader borde det vara något fel på. Killen har nog dåliga spermier eller så har tjejen något fel på sig. Så sök hjälp innan det gått ett år.

  • Anonym (S)
    Anonym (D) skrev 2016-05-28 17:00:12 följande:

    Hoppas ingen går in och skriver i denna tråd.


    Vaddå? Du skrev ju själv? Jag vill bara att folk ska sluta tänka så mycket och bara KÖRA på!!! Man lever bara en gång. Och blir man inte gravid fort bör man söka hjälp innan det tar längre tid.
  • Anonym (Wow!)

    Oj! Här är visst någon på hugget med att provocera rejält. Popcorn någon?

  • Anonym (Va fan?!)

    Jag kan inte skriva vad jag egentligen tycker om såna som du för då blir jag avstängd!! Hur ända in i helvete har du rätt att påstå att vi som inte blir gravida på studs inte är normala?! Du har inte en förbannad aning om vare sig fertilitet eller infertilitet! Jag har gjort ALLT under 10 år och ÄNTLIGEN är jag gravid med ett levande barn!!!!!!!!!!!!!!!!

    Men det är samma gamla visa- ni fertila måste bara trycka upp er duglighet och skryta över att ni lyckades få barn lätt! Ni fattar inte att ni själva har NOLL och INTET att göra med det faktum att ni lyckades-ni hade en stor jävla TUR bara!!!!!!!!!

  • Aikido
    Anonym (Va fan?!) skrev 2016-05-28 18:21:20 följande:
    Jag kan inte skriva vad jag egentligen tycker om såna som du för då blir jag avstängd!! Hur ända in i helvete har du rätt att påstå att vi som inte blir gravida på studs inte är normala?! Du har inte en förbannad aning om vare sig fertilitet eller infertilitet! Jag har gjort ALLT under 10 år och ÄNTLIGEN är jag gravid med ett levande barn!!!!!!!!!!!!!!!!

    Men det är samma gamla visa- ni fertila måste bara trycka upp er duglighet och skryta över att ni lyckades få barn lätt! Ni fattar inte att ni själva har NOLL och INTET att göra med det faktum att ni lyckades-ni hade en stor jävla TUR bara!!!!!!!!!
    Och här var det en som svalde både betet, kroken, flötet och jag undrar om inte en bit av spöet och fiskaren sticker ut ur munnen.
Svar på tråden Det är lätt att bli gravid och man behöver inte ens tjäna pengar för att ha råd