• Anonym (???)

    Intresserad eller inte??!

    Har varit förälskad länge i en man jag lärde känna för många år sedan. Försökte flirta lite med honom redan då men han backade direkt. Får kontakt igen några år senare på nätet men han är lika svårflirtad. Sedan efter ett par år bjuder han plötsligt in mig till ett event han vet att jag gillar. Väl där känns det som att han gillar mig och till min stora glädje föreslår han att träffas igen men han bara försvinner, svarar inte på meddelanden och jag blir jättebesviken.
    Det tar ett tag att komma över besvikelsen men så går ett par år till och nu börjar han kontakta mig och mailar i princip dagligen i flera månader. Inga kärleksbrev men om ditt och datt osv. Vi träffas några gånger och han är förvånansvärt flörtig något han aldrig varit tidigare. Jag är överlycklig men så plötsligt slutar han skriva igen och svarar inte på mina mess! Vad fan lider han av?!! 12 år har han förvirrat mig..

  • Svar på tråden Intresserad eller inte??!
  • Anonym (Inte)

    Han lider av allmän konstighet? Såna där typer som bara förvirrar en o får en att hoppas gör man bäst i att hålla sig undan, enligt min erfarenhet. Hoppas du ser dig om efter andra o inte går o fortsätter hoppas på honom.

Svar på tråden Intresserad eller inte??!