• Anonym (CR)

    En passionerad affär

    Jag är gift och haft förhållande i 10 år och inte haft en tanke på någon annan. Jag bytte arbete och mötte då en man som jag tyckte var så sjukt sexig , pulsen gick upp i 100 så fort jag såg honom. Jag kunde köra hem på kvällen och känna hjärtat hoppa ur bröstet. jag fick en sjuk känsla när han tog i mig första gången, varenda cell i min kropp exploderade . jag har aldrig någonsin upplevt något liknande tidigare. Det känns som kärlek vid första ögonkastet på något sätt. Vi har en del gemensamt med och det känns på något sätt som jag lever i en dröm. Vi har haft passionerade möten där vi kysst varandra och det har vart helt galet. Det är något jag inte kan peka på med just den här mannen som får mitt hjärta att slå hundra slag i minuten vilket jag aldrig upplevt. . Någon som känner igen sig ?.

  • Svar på tråden En passionerad affär
  • Anonym (Xxx)

    Många känner igen sig. Sedan beror det på hur mogen man är. Glöm ej att berätta för din äkta hälft. Barnsligt att vara otrogen, ska du göra detta varje gång det händer lär du ha fullt upp.

  • Anonym (CR)

    Det här känns som något som inte kommer hända igen ..

  • Anonym (Xxx)
    Anonym (CR) skrev 2016-05-28 23:01:50 följande:

    Det här känns som något som inte kommer hända igen ..


    Givetvis känns det så ;)
  • Anonym (imponerande)

    Är det meningen att vi ska bli impade över dina exploderande känslor?
    Jag blir mest impad över hur urbota jävla korkat och respektlöst vissa sk vuxna människor kan bete sig, verkligen imponerande....

  • vargveum

    Jag dömer dig inte. Känslan av beröring med rätt partner kan vara helt överväldigande. Frågan är vad du ska göra med din nyvunna insikt.

  • Anonym (Passion)

    Oja! Du beskriver en riktig blixtförälskelse, visst är det härligt? Jag var med om det för ett halvår sen. Oj vad kär och galen jag var. Men precis som med allting annat så lägger den sig tillslut. Då visar det sig om ni är menade för varandra eller om det bara var hjärnan som spelade er ett spratt. Troligtvis det sistnämnda. Långa förhållanden blir vad man gör dem till. Du väljer om du ska agera på dina känslor eller låta det stanna vid en fantasi.

  • Anonym (absolut)

    Jag hade en liknande upplevelse for tva ar sen. Galet. Folk kan saga att vi ar oansvariga och barnsliga eller vad som helst, men jag tanke anda att dom inte kan ha upplevt det sjalva. Du kommer att fa mycket skit om du skriver om det har tyvarr.
    Allmant kan val de flesta vara overens om att det inte ar sa bra att inleda ett forhollande pa jobbet. Om du vill ha kvar ditt aktenskap kanske byta jobb igen - eller halla dig undan mannen. 
    Sjalv valde jag att inleda ett forhallande med den andra. Klassisk affar med hemlig hotellmoten och ta med sig mobilen in pa toaletten for att skicka meddelanden. Det varade i 6 manader innan vi valde att bryta av olika orsaker. Jag saknar honom och det hugger i hjartat nar jag tanker pa honom. 

Svar på tråden En passionerad affär