• Anonym (Älskar det)

    Jobbigt med fingret killar?

    Åh, en mans fingrar i fittan. Smekande, gnuggande, fingrandes. En del är helt otroliga. Undrar hur jobbigt det är med fingrar? När blir du trött? Tycker du om det? Är det upphetsande eller är det enbart för tjejens skull? Pratar du snusk samtidigt? Vad säger du? Vad har du för teknik?

  • Svar på tråden Jobbigt med fingret killar?
  • Tecum

    Det är upphetsande och inte speciellt jobbigt. Pratar inte samtidigt.

    Föredrar du fingrar framför vanlig penetrering? Hur lång tid tar det innan du kommer?

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Älskar det) skrev 2016-05-29 04:45:07 följande:

    Åh, en mans fingrar i fittan. Smekande, gnuggande, fingrandes. En del är helt otroliga. Undrar hur jobbigt det är med fingrar? När blir du trött? Tycker du om det? Är det upphetsande eller är det enbart för tjejens skull? Pratar du snusk samtidigt? Vad säger du? Vad har du för teknik?


    Gillar att fingra och höra hur hon stönar. Det är inte jobbigt alls. Jag blir kåt av att höra henne bli kårare och kåtare och stöna.. Brukar inte prata så mycket men ibland brukar jag kommentera hur våt hon är och så.. Brukar klittra henne och även stimulera G-punkt bakifrån när hon står på alla fyra.
  • Anonym (Tyst)

    Snälla berätta vad man ska säga!

    Min kvinna vill att jag ska prata mer när vi har sex, för jag är helt tyst.

    Men vad 17 ska jag säga då? Snusk? Kuk och fitta? Förlåt mig men det känns så fånigt.

  • Anonym (Älskar det)
    Tecum skrev 2016-05-29 09:21:23 följande:

    Det är upphetsande och inte speciellt jobbigt. Pratar inte samtidigt.

    Föredrar du fingrar framför vanlig penetrering? Hur lång tid tar det innan du kommer?


    Det tar längre tid än om jag gör det själv. Kanske tjugo minuter. Så skönt när han smeker min fitta och inte stressar. När det börjar bli riktigt skönt ökar han inte på takten utan kör samma. Många som ökar takten då, därför man inte kommer. Spelar ingen roll om man säger. Gillar båda. Vill gärna ha något plagg på mig kvar av någon anledning. En kjol eller string. Bestämda tag om han vet vad han gör. Smisk och smek mellan varven. Då kommer jag snabbare. Snuskigt prat på det så går det ännu snabbare.
  • Anonym (Älskar det)
    Anonym (Tyst) skrev 2016-05-29 10:19:59 följande:

    Snälla berätta vad man ska säga!

    Min kvinna vill att jag ska prata mer när vi har sex, för jag är helt tyst.

    Men vad 17 ska jag säga då? Snusk? Kuk och fitta? Förlåt mig men det känns så fånigt.


    "Tycker du om det här" "Gillar du när jag smeker din fitta?" Frågor helt enkelt när det är intensivt till exempel. Komplicera det inte, då blir det kasst. Tänk på tonläge.
  • Givdul
    Anonym (Älskar det) skrev 2016-05-29 04:45:07 följande:

    Åh, en mans fingrar i fittan. Smekande, gnuggande, fingrandes. En del är helt otroliga. Undrar hur jobbigt det är med fingrar? När blir du trött? Tycker du om det? Är det upphetsande eller är det enbart för tjejens skull? Pratar du snusk samtidigt? Vad säger du? Vad har du för teknik?


    Trött i fingrarna? Nej aldrig, gillar det mycket
    Det är upphetsande för både tjejen o mig när det görs rätt. 
    Snusk har jag aldrig pratat, nästa steg kanske
    Teknik: Variera tempo, antal fingrar o tunga när det går. Samt variera beröringspunkt inne i tjejen. Väldigt vetenskapligt lät det
  • Anonym (Lisa)

    Bara min sambo som säger att han blir trött i armen och tycker det e jobbigt att fingra.. Konstigt man aldrig kommer när man har den vetskapen :(

  • Anonym (Malin)
    Anonym (Lisa) skrev 2016-05-30 08:19:54 följande:

    Bara min sambo som säger att han blir trött i armen och tycker det e jobbigt att fingra.. Konstigt man aldrig kommer när man har den vetskapen :(


    Så avtändande att få veta! Klumpigt sagt av honom. Skulle aldrig vilja hamna i säng med någon spm känner så inför att göra det skönt för mig. Är han väldigt ung? Oerfaren?

    Tips från mig är att skaffa en kille som spelar gitarr, hehe. Där snackar vi uthålliga fingrar...
  • Anonym (Same same)
    Anonym (Malin) skrev 2016-05-30 08:28:44 följande:

    Så avtändande att få veta! Klumpigt sagt av honom. Skulle aldrig vilja hamna i säng med någon spm känner så inför att göra det skönt för mig. Är han väldigt ung? Oerfaren?

    Tips från mig är att skaffa en kille som spelar gitarr, hehe. Där snackar vi uthålliga fingrar...


    Ungefär lika avtändande som med alla tjejer som klagar på att de får ont i käkarna och blir stela i nacken när de ska göra det skönt för mig och suga min kuk. Sååå avtändande.

    Önskar att jag aldrig hamnade i säng med sådana tjejer, men hela världen är full av dom.
  • fae
    Anonym (Same same) skrev 2016-05-30 11:16:58 följande:

    Ungefär lika avtändande som med alla tjejer som klagar på att de får ont i käkarna och blir stela i nacken när de ska göra det skönt för mig och suga min kuk. Sååå avtändande.

    Önskar att jag aldrig hamnade i säng med sådana tjejer, men hela världen är full av dom.


    Prova ett glory hole då? Har förstått att det är främst män som jobbar där.
  • Anonym (Same same)
    fae skrev 2016-05-30 11:20:36 följande:

    Prova ett glory hole då? Har förstått att det är främst män som jobbar där.


    Om du nu inte fattade att jag var sarkastisk mot (Malins) inlägg, så var det ju ett utmärkt förslag du kom med. Bara en man vet hur en kuk ska sugas, brukar de ju säga.
  • fae
    Anonym (Same same) skrev 2016-05-30 11:48:01 följande:

    Om du nu inte fattade att jag var sarkastisk mot (Malins) inlägg, så var det ju ett utmärkt förslag du kom med. Bara en man vet hur en kuk ska sugas, brukar de ju säga.


    No really, var du sarkastisk?? Tur att du förklarade.

    Ja visst var det ett bra förslag? Seså, googla upp närmsta kukhål.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Same same) skrev 2016-05-30 11:16:58 följande:
    Ungefär lika avtändande som med alla tjejer som klagar på att de får ont i käkarna och blir stela i nacken när de ska göra det skönt för mig och suga min kuk. Sååå avtändande.

    Önskar att jag aldrig hamnade i säng med sådana tjejer, men hela världen är full av dom.
    Trampade jag på en öm tå här möjligtvis...?
  • 100kgpappa

    Beror lite på, vanligt smek och pill är inga problem, men om vi siktar på fontänorgasm måste man upp i ett helt annat tempo, och då brukar jag få typ kramp i underarmen efter ett tag.

    Varför det skulle vara ett problem att tala om att vissa aktiviteter blir fysiskt jobbigt efter tag förstår jag inte, varför ska man mörka det?

  • Tecum
    Anonym (Malin) skrev 2016-05-30 08:28:44 följande:
    Så avtändande att få veta! Klumpigt sagt av honom. Skulle aldrig vilja hamna i säng med någon spm känner så inför att göra det skönt för mig. Är han väldigt ung? Oerfaren? Tips från mig är att skaffa en kille som spelar gitarr, hehe. Där snackar vi uthålliga fingrar...
    Ok att det är avtändande, men krampen i armen försvinner ju inte för att han tiger om det. Till slut blir han tvungen att sluta, fingrarna funkar inte längre. Ska han behöva lida för att du ska ha det skönt? Gäller motsvarande när du gör det skönt för honom, det är ok att du har ont?

    Ett tips är att ändra ställning så armen kommer i en annan vinkel. Det händer mig ibland så jag försöker så omärkligt som möjligt ändra ställning.
  • Tom Araya
    Anonym (Älskar det) skrev 2016-05-29 04:45:07 följande:

    Åh, en mans fingrar i fittan. Smekande, gnuggande, fingrandes. En del är helt otroliga. Undrar hur jobbigt det är med fingrar? När blir du trött? Tycker du om det? Är det upphetsande eller är det enbart för tjejens skull? Pratar du snusk samtidigt? Vad säger du? Vad har du för teknik?


    Jag tycker det är jättesvårt och har aldrig lärt mig bli riktigt bra på det. Dels tycker jag det är roligare och mer upphetsande att slicka och knulla, men också för att jag tycker det är svårt att hitta lagom tryck och rätt rörelser.

    Det är väldigt olika från tjej till tjej...en jag var med för några år sedan ville ha väldigt hård massage, vilket jag hade väldigt svårt för då jag aldrig varit med om någon tjej som vill ha det så hårt.

    Det är svårt att hitta en bekväm ställning där man får tillräckligt med ork och uthållighet, lätt att få kramp. Bäst är nog att sitta bakom henne, men då får hon inte vara för stor och man själv ha korta armar.

    Den vanligaste tekniken jag använder mig av numera är ett eller två fingrar i henne, böjda upp mot g-punkten och så masserar jag klitoris med tummen eller tungan.
    Ett annat alternativ är att hon masserar klitoris själv medan jag rör mina fingrar över läpparna, i hennes fitta, mot g-punkte, över anus eller i anus.

  • Tom Araya
    Anonym (Tyst) skrev 2016-05-29 10:19:59 följande:

    Snälla berätta vad man ska säga!

    Min kvinna vill att jag ska prata mer när vi har sex, för jag är helt tyst.

    Men vad 17 ska jag säga då? Snusk? Kuk och fitta? Förlåt mig men det känns så fånigt.


    Vi brukar tala om för varandra hur skönt det är med vad vi nu gör eller den ena gör med den andra, det känns både naturligt och är väldigt upphetsande.
Svar på tråden Jobbigt med fingret killar?