• Anonym (Frun)

    Mera sex? Hur?

    Nu behöver jag era bästa tips!

    Jag och min man har 3 barn mellan 2 och 8 år. Han jobbar mycket och är ofta för trött för att ens tänka på sex. Före sista barnet hade vi sex minst en gång i veckan, nu blir det en gång varannan månad om jag har tur! (Råkar jag då ha mens och tex. suger av honom så får jag vänta minst en månad till innan han visar intresse igen..)

    Han är inte en som gillar att kramas så då blir det ju automatiskt väldigt lite närhet. Han verkar inte lida av det men jag skulle så gärna vilja ha lite mer, vanligt sex eller bara lite mys. Han gillar inte att prata om sex, så då kan vi alltså utesluta att prata om saken. Men hur gör jag för att få till det oftare? Hur vill ni män bli förförda? Vad önskar ni att era tjejer gjorde mer? Några hemliga fantasier?

  • Svar på tråden Mera sex? Hur?
  • MrFlex

    Kan ni inte prata om det då så blir det nog svårt. Om du inte vet varför han inte vill (förutom tröttheten) så blir våra tips inte värda så mycket.

    Om min fru skulle överraska mig genom att stå på alla fyra i sängen, iklädd stay-ups och med en dildo i röven så skulle jag knulla henne även om jag hade 40 graders feber och varit vaken ett dygn. Din man har säkert egna favoriter men det måste han ju kommunicera till dig.

    Jag tycker du ska låta honom få veta att du saknar sex och närhet.

  • Stolt Farsa

    Jag tror du måste poängtera för honom att det här är viktigt för dig och om ni inte pratar om det så står ju relationen trots allt på spel. Om inte det får honom att hajja till och åtminstone lyssna på dig så tror jag du kan lista ut vad nästa steg är

Svar på tråden Mera sex? Hur?