• Svar på tråden När börjar pytte magen? När man verkligen känner att d e graviditeten?
  • augustibebis2016

    Är olika hur man är skapt, på mig har det synts jättetidigt. På en kompis syns det knappt alls och hon är i vecka 20...

    I början ser man oftast mest ut som man käkat för många bullar dessutom...

  • FruJönsson

    Det är lite olika. Beroende på tidigare kroppsform. Jag som är gravid med nr. syntes det tydligt i v.10. Men det är juh egentligen inte bebisen som är så stor utan man är väldigt svullen i början. 

    Men annars tror jag runt v15 börjar det synas om man är naken eller med tajta kläder. 

  • Dani84KR

    jag håller med er andra, det är så olika. Själv är jag i v21, och tycker det syns mest på eftermiddagen när man mätt och belåten men på morgonen ser jag fortfarande ut som om jag ätit lite extra bullar den sista tiden. 
    Min utgångs mage, eller vad ska man kalla det, var väldigt mycket överskotts hud efter viktnergång 

  • Jw83

    Många får en stor bula tidigt. Men det är inte bebisen, det är bara fisar ;)

    Bebismagen börjar väl kunna synas runt v 20.

  • Nykär15

    Jag är svullen rätt fort, men bara av tarmar ju...det har brukat gå över till en hårdare och rundare bula i v 15-17. Nu väntar jag tredje och är väldigt tidigt än så bara svullen mest kvällstid...och bara i v 5 så bara snällt vänta sådär 10 veckor till innan det blir en riktig bula. 

  • tulip79

    Jag hade en tydlig bebismage när jag var i v 10 o fick handla gravidplaggredan då. Den växte sig snabbt stor o jag gick upp 23 kg som iof bara rann av mig inom några månader efter förlossningen.

  • Moorii

    Min riktiga bebismage började synas i vecka 16-17 tror jag. Sen från vecka 20 blev det en riktig kula när livmodern växte sig längre upp :) svullen mage hade jag från vecka 6, var tvungen att köpa gravidbyxor i vecka 9.

Svar på tråden När börjar pytte magen? När man verkligen känner att d e graviditeten?