• Anonym (Fontä­nare)
    Äldre 29 May 18:54
    2148 visningar
    17 svar
    17
    2148

    Var det fontänorgasm eller kiss?

    Träffade ett tag en äldre kvinna vid 44, vid sidan av min fru! Hon hatade analsex men gick till slut med på det för min skull! En av gångarna vi har sex drar jag ut kuken ur hennes fitta och pressar snabbt och utan förvarning in den i hennes röv, då skriker hon högt av smärta men i samma ögonblick forsar det en gul och varm vätska ur henne som är så mycket att den sprutar ner hela mig och sängen (hon ligger på rygg)! Var det fontänorgasm?

    Har aldrig lyckats åstadkomma samma sak med min fru eller andra jag legat med!

  • Svar på tråden Var det fontänorgasm eller kiss?
  • Anonym (D)
    Äldre 29 May 18:57
    #1

    HUR ska vi kunna veta det?

  • Anonym (Ajaj)
    Äldre 29 May 19:00
    #2

    Det låter ju som att hon fick väldigt ont, låter väl troligt att hon spände sig så hårt av obehaget och chocken att hon kissade på sig. Lät ju inte som en skön eller trevlig upplevelse för henne alls..

  • fae
    Äldre 29 May 19:02
    #3

    Vad är det för hjärndöd babian som skrivit detta inlägg?

  • Anonym (Fontä­nare) Trådstartaren
    Äldre 29 May 19:02
    #4

    Den som har haft fontänorgasm vet det, du har säkert inte


    Anonym (D) skrev 2016-05-29 18:57:26 följande:

    HUR ska vi kunna veta det?


  • Anonym (Fontä­nare) Trådstartaren
    Äldre 29 May 19:03
    #5
    fae skrev 2016-05-29 19:02:30 följande:

    Vad är det för hjärndöd babian som skrivit detta inlägg?


    Babianer vet inte vad fontänorgasm är
  • Anonym (blä)
    Äldre 29 May 19:04
    #6

    Ingen aning och uppriktigt sagt struntar jag i det. Jag tänker inte heller späda på din sjuka fantasi.

    Vad jag däremot inte struntar i är att det finns idioter som du som utätter folk för smärta och stor risk för bestående skador. Fy fan. Och så undrar en del varför det är svårare för män än kvinnor att "få" sex... Vi försöker undvika puckon som skadar oss.

  • Anonym (blä)
    Äldre 29 May 19:06
    #7

    Såg nu övriga inlägg. Förhoppningsvis har TS bara sjuk fantasi.

  • Anonym (kopp)
    Äldre 29 May 19:06
    #8
    Anonym (Fontänare) skrev 2016-05-29 19:03:51 följande:
    Babianer vet inte vad fontänorgasm är
    Nej, precis....

    Du verkar orimligt kunnig på området
  • fae
    Äldre 29 May 19:10
    #9
    Anonym (Fontänare) skrev 2016-05-29 19:03:51 följande:

    Babianer vet inte vad fontänorgasm är


    Vet du vad? Om du så hittat på vartenda ord i inlägget är det förbannat vidrig läsning. Idiot.
  • Äldre 29 May 19:17
    #10

    Du kanske lyckades tömma en abscess? Har du en väldigt spetsig kuk?

  • Anonym (Inte fontän­)
    Äldre 29 May 19:19
    #11

    Vätskan som kommer vid fontänorgasm är helt genomskinlig i färgen, dvs som vatten. Och helt luktlös.

    Så om det var gul varm vätska som kom var det absolut kiss.Hon och kroppen blev väl chockad, stackaren. Att göra som du gjorde kan ju orsaka analinkontinens i värsta fall.

    Vad sa kvinnan efteråt? Du skrev att hon gick med på det, men samtidigt att du kom in snabbt utan förvarning!

    Analsex kräver väldig lyhördhet och tillit så att det inte ska göra ont eller bli skador. Att man värmer upp. Smörjer in med olja, går in en bit i taget där kvinnan med hjälp av andning ser till att slappna av i muskeln därbak. Dvs att det finns en nära kommunikation. Det är det enda sättet som fungerar för mig. Och så bra beskrivningar av analsex presenteras. Jag skulle uppfatta det som ett övergrepp det du gjorde, hon hade ju ingen chans att ha kontroll över inträngandet. Och då gör det förbannat ont.

  • Anonym (Fontä­nare) Trådstartaren
    Äldre 29 May 19:21
    #12

    Ni fördumsfulla t**** måste veta att vi båda tände på smärta!

  • fae
    Äldre 29 May 19:27
    #13
    Anonym (Fontänare) skrev 2016-05-29 19:21:50 följande:

    Ni fördumsfulla t**** måste veta att vi båda tände på smärta!


    Okej så nu ändrar du din story till att kvinnan du våldförde dig på var masochist och formligen älskade att plötsligt få kuk i röven trots att hon inte ville prova. Må Darwin ta dig.
  • Anonym (Inte fontän­)
    Äldre 29 May 19:33
    #14

    Ja du skrev ju i din ts att hon hatade analsex men gick med på det för din skull. Då känns det ju inte som att hon tänder på det. Och som sagt, jag har haft fontänorgasm många gånger, och det är som vatten som sprutar ut, inte gult.

  • Anonym (D)
    Äldre 29 May 23:08
    #15
    Anonym (Fontänare) skrev 2016-05-29 19:02:49 följande:

    Den som har haft fontänorgasm vet det, du har säkert inte


    Jag har fått ett flertal, jo. Det är inget du lyckats åstadkomma dock, ser jag.
  • Äldre 29 May 23:20
    #16
    Anonym (D) skrev 2016-05-29 23:08:16 följande:

    Jag har fått ett flertal, jo. Det är inget du lyckats åstadkomma dock, ser jag.


    Benägen att hålla med. Har upplevt en bit över 1000 fontänorgasmer med olika kvinnor, detta låter skumt? Med reservation för att jag ju inte vet allt...
  • Äldre 29 May 23:34
    #17
    Anonym (Fontänare) skrev 2016-05-29 19:02:49 följande:

    Den som har haft fontänorgasm vet det, du har säkert inte


    Så varför vet då inte DU det undrar man? Frågade du inte henne? Utan startar en tråd här istället?
Svar på tråden Var det fontänorgasm eller kiss?