• Anonym (Kondomeri)

    Sex med kondom kasst?

    Kille som kommer fort, därför behöver jag använda kondom. Kondom dämpar känsligheten lite så jag håller på lite längre. Till problemet; tjejen jag har träffat ett tag har uttryckt att hon ogillar/njuter inte av sex med kondom! Hon vill att vi kör utan och skyddar oss på annat sätt (spiral mm)!

    Tjejer, hur oskönt är sex med kondom jämfört med bareback(utan kondom)? Varför, av vilken anledning?

  • Svar på tråden Sex med kondom kasst?
  • fae

    Borde inte din frågeställning röra hur ni ska lösa problemet snarare än handla om vad andra tjejer tycker?

  • fae

    Och vad menar du med "spiral mm"? Varför räcker det inte med spiral?

  • Anonym (Touriga)
    fae skrev 2016-05-29 23:53:31 följande:

    Borde inte din frågeställning röra hur ni ska lösa problemet snarare än handla om vad andra tjejer tycker?


    touche
  • Anonym (Kondomeri)
    fae skrev 2016-05-29 23:53:31 följande:

    Borde inte din frågeställning röra hur ni ska lösa problemet snarare än handla om vad andra tjejer tycker?


    Borde inte du varanågon annan stans och göra nåt annat än bara hänga här med piskan i luften vid varje fråga som ställs?
  • Anonym (Touriga)

    Nja nu ska du inte vara så sur. Hen lyfte ju bara upp en större bild av den hela frågan. Om det enbart är förtidig utlösning som är grejen finns det många andra sätt att lösa det. Tro mig, jag har varit där

  • fae
    Anonym (Kondomeri) skrev 2016-05-29 23:58:23 följande:

    Borde inte du varanågon annan stans och göra nåt annat än bara hänga här med piskan i luften vid varje fråga som ställs?


    Jag har inte koll på varje fråga som ställs, har du det?

    Varför upplever du dig "piskad" då du får denna självklara fråga?
  • Anonym (Tjej)

    För att ge svar på din fråga.

    Kondom gör att jag blir snustorr, måste alltid ha extra glidmedel när jag har kondom. Vilket i sig blir väldigt störande i längden. Därav undviker jag kondom, visserligen är det länge sedan jag behövde använda det då jag har fast partner nu.

  • Anonym (donna)

    Tycker kondom är illa. Känns konstigt när ringen på kondomer åker in o ut. Sen är det jobbigt med avbrottet för att sätta på den . O dessutom tenderar de att gå sönder lite då och då.

  • Anonym (;))

    Självklart är det skönare utan. Men så farligt är det inte... Tror det handlar lite av vana. Vi kör bara gummi just nu och det funkar bra.

  • Anonym (Jibby66)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-05-30 02:25:45 följande:

    För att ge svar på din fråga.

    Kondom gör att jag blir snustorr, måste alltid ha extra glidmedel när jag har kondom. Vilket i sig blir väldigt störande i längden. Därav undviker jag kondom, visserligen är det länge sedan jag behövde använda det då jag har fast partner nu.


    Vad är det som säger att vi med fast partner inte använder kondom? Men jag är inte bitter...

    / Fast sen 17 år
  • Anonym (Grabben bredvid)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-05-30 02:25:45 följande:

    För att ge svar på din fråga.

    Kondom gör att jag blir snustorr, måste alltid ha extra glidmedel när jag har kondom. Vilket i sig blir väldigt störande i längden. Därav undviker jag kondom, visserligen är det länge sedan jag behövde använda det då jag har fast partner nu.


    OK, så tar emot lite av varje då? Du kan väl inte veta vart picken vart innan??
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2016-05-30 19:20:11 följande:

    OK, så tar emot lite av varje då? Du kan väl inte veta vart picken vart innan??


    Självklart inte, men de första som inleder ett förhållande testar sig kanske? Om inte annat så borde dom kanske det.

    Skulle jag få nåt skit så vet jag att min sambo varit någonstans där han inte ska vara.
Svar på tråden Sex med kondom kasst?