• Anonym (kär)

    Åldersskillnad.

    Hej jag har flyttat till en ny stad på grund av fotbollen och där fått upp ögonen på en jätte söt tjej.
    Har i flera månader gått och tänkt på henne, min kropp blir helt varm när jag besöker butiken och jag ser henne.
    Hon jobbar i en butik i ett köpcentrum och på brickan på hennes bröst så fick jag reda på hennes namn!
    Tillägnade en hel fredagskväll innan jag tillslut hittade hennes facebook, hon är så vacker och så fina bilder :)
    Gick in på birthday.se och blev lite förvånad då hon är född 1973, visste att hon var några år äldre men en besvikelse i mig tänkte att hon kanske inte är intresserad av yngre killar, eller även om hon kan tänka sig en yngre så kanske jag är för ung. Jag är född 1992.

    Vill få tillfälle att lära känna henne, skulle verkligen vilja leva mitt liv med henne. Vore jätte tacksam om ni vill ge mig råd hur jag kan få kontakt med henne utan att skrämma iväg henne eller om ni har åsikter om åldersskillnaden så får ni dela med er om det.

  • Svar på tråden Åldersskillnad.
  • Anonym (gulligt men)

    Sluta dröm du känner ju inte alls henne

    Börja med att lära känna henne först!

  • Anonym (Hmm)

    Men snälla nån. Hon är ju 19 år äldre än dig . Ha ha ha hon kan ju fan va din morsa ju. Nä hitta nån i din ålder istället.

  • driver28

    Djävla åldersnoja det är i Sverige. Varför skjuta ner TS drömmar innan han ens fått försöka lära känna tjejen. -73 är en fin årgång! Hon är säkert så snygg som TS säger i hans ögon. TS! Låt ingen annans förlegade syn på åldersskillnad komma emellan. Försök lära känna henne och se om det kan bli nu två. Men livet kommer utan garanti...

  • Anonym (Rosalita)

    Tycker att du mestadels fått ganska elaka svar här tyvärr. :( Jag är något yngre än kvinnan som TS skriver om och är gift plus har barn med en man som är 10 år yngre. Har även tidigare haft en kort historia med en kille som visade sig vara 16 år yngre än mig.

  • spirituality

    Leva ditt liv med henne? Har du ens pratat med henne, mer än eventuella artighetsfraser i butiken?
    Åsikter om åldersskillnaden kan bara du och hon har åsikter om. Vad som är viktigt är väl vad hon tycker och vad hon kan tänka sig. Gå förbi butiken, hälsa, småprata lite. Känns det ok kan du fråga om hon kanske vill fika eller liknande, sen är det väl bara att ta det därifrån.

  • Anonym (kär)
    smulpaj01 skrev 2016-05-31 08:28:55 följande:
    Är också född -73 och nej ALDRIG att jag skulle se åt dig. I mina ögon är du ett barn.
    Okej jag är väldigt mogen, målmedveten och tror jag skulle få dig med min charm ;) Gå inte bara på åldern!

    Fick ett leende, roligt att du har Jennifer Lopez på din bild som har en pojkvän i min ålder, fast din idol kanske inte ser honom som ett barn som dig ;)
    kram
  • Anonym (kär)
    Anonym (Hmm) skrev 2016-05-31 06:30:57 följande:
    Men snälla nån. Hon är ju 19 år äldre än dig . Ha ha ha hon kan ju fan va din morsa ju. Nä hitta nån i din ålder istället.
    Om man nu kunde välja vem man ska få känslor för. Vad enkelt allt hade varit då.
    driver28 skrev 2016-05-31 08:26:33 följande:
    Djävla åldersnoja det är i Sverige. Varför skjuta ner TS drömmar innan han ens fått försöka lära känna tjejen. -73 är en fin årgång! Hon är säkert så snygg som TS säger i hans ögon. TS! Låt ingen annans förlegade syn på åldersskillnad komma emellan. Försök lära känna henne och se om det kan bli nu två. Men livet kommer utan garanti...
    Tack vad fint att någon är positiv, även om alla har olika synpunkter så är det skönt att se.
    Jag gissade att hon var max 30. Hon verkar vara en fantastisk tjej.
  • Anonym (Ja!)

    Jag tycker du ska försöka lära känna henne ts, hade jag varit i hennes skor hade jag inte brytt mig om din ålder om din personlighet var charmig nog. Det finns kvinnor som gillar yngre :) 

  • smulpaj01
    Anonym (kär) skrev 2016-05-31 16:24:38 följande:

    Okej jag är väldigt mogen, målmedveten och tror jag skulle få dig med min charm ;) Gå inte bara på åldern!

    Fick ett leende, roligt att du har Jennifer Lopez på din bild som har en pojkvän i min ålder, fast din idol kanske inte ser honom som ett barn som dig ;)

    kram


    Ha ha....hon är inte min idol. Använder bild på henne eftersom vi är väldigt lika. Vem hennes pojkvän är har jag ingen aning om?

    Min bonus son är i din ålder, ser ju honom som "mitt" barn eftersom jag levt med honom i många år.

    Men prova prata med henne, vem vet?
Svar på tråden Åldersskillnad.