• Anonym (???)

    Någon som är nöjd med att vara den andra kvinnan?

    Jag har läst och hört så många som klagar på att han lovade att lämna sin fru osv. Finns det någon här som är varit älskarinna och varit nöjda med det? Utan att börja kräva att han ska lämna frun? Som vill ha sitt eget liv men bara vara hans älskarinna? 

  • Svar på tråden Någon som är nöjd med att vara den andra kvinnan?
  • Asirna

    Om man nöjer sig med att vara den andra kvinnan kan man inte ha hög själv respekt.

  • Anonym (jo)

    Jo jag är älskarinna den tio år tillbaka men för mig handlar det bara om sex inget annat.

    Jobbigt och se alla inlägg på Facebook om vilken underbar man han är skriver hans fru.

  • Anonym (???)
    Asirna skrev 2016-05-31 02:55:07 följande:

    Om man nöjer sig med att vara den andra kvinnan kan man inte ha hög själv respekt.


    Och om man nöjer sig med att vara den bedragna frun?
  • Anonym (liten skillnad)
    Anonym (???) skrev 2016-05-31 15:50:55 följande:
    Och om man nöjer sig med att vara den bedragna frun?
    Hur har du tänkt dig att man ska kunna nöja sig med något man inte är medveten om?

    Du har inte funderat lite över att det kanske möjligtvis finns en liten liten skillnad mellan att medvetet nöja sig  och att nöja sig för att man inte är medveten om vilket asshole man är gift med?
  • Anonym (???)
    Anonym (liten skillnad) skrev 2016-05-31 15:59:15 följande:
    Hur har du tänkt dig att man ska kunna nöja sig med något man inte är medveten om?

    Du har inte funderat lite över att det kanske möjligtvis finns en liten liten skillnad mellan att medvetet nöja sig  och att nöja sig för att man inte är medveten om vilket asshole man är gift med?
    Syftar givetvis på alla som väljer att stanna kvar..
  • Anonym (liten skillnad)
    Anonym (jo) skrev 2016-05-31 05:34:59 följande:

    Jo jag är älskarinna den tio år tillbaka men för mig handlar det bara om sex inget annat.

    Jobbigt och se alla inlägg på Facebook om vilken underbar man han är skriver hans fru.


    Om han är ett sånt asshole varför är du då älskarinna till honom?
    Hur kan man öht tända på en sån feg liten stackare till människa?
    Vad säger det om en själv?
  • Anonym (jo)

    Som sagt det är bara sex inget annat.

    Vi har älskare innan han träffade henne och gifte sig.

    Svårt att sluta sexet är helt underbart han är också min bästa vän. Hon vet inte att jag finns och kommer aldrig få veta.

  • Anonym (liten skillnad)
    Anonym (???) skrev 2016-05-31 16:01:51 följande:
    Syftar givetvis på alla som väljer att stanna kvar..
    De allra flesta som väljer att stanna gör det för barnens skull, man vill liksom inte torska halva umgänget med sina barn och gå miste om halva deras uppväxt för att idioten man gjorde misstaget att skaffa barn med inte kan hålla könsorganet i brallan. Dessutom brukar de flesta göra det efter att svinet lovat på heder och samvete och över sin mors grav att hen aaaaaldrig kommer vara otrogen igen, det är ytterst få som stannar kvar medvetna om att svinet kommer fortsätta knulla runt.
  • Anonym (liten skillnad)
    Anonym (jo) skrev 2016-05-31 16:09:30 följande:

    Som sagt det är bara sex inget annat.

    Vi har älskare innan han träffade henne och gifte sig.

    Svårt att sluta sexet är helt underbart han är också min bästa vän. Hon vet inte att jag finns och kommer aldrig få veta.


    För dig är det bara sex, vad han gör mot sin familj är mycket mer än så, för mig är det helt ofattbart hur man öht kan ha sex men en sån vidrig människa, otrogna människor är sjukt avtändande för att inte tala om vad man deltar i att göra mot personens partner.

    Att hon aldrig kommer få reda på det kan du inte säga, du vet väl inte vad som kommer hända i framtiden? Om du kan se in i framtiden får du gärna skicka mig rätt lottorad.
  • Anonym (jo)

    Jo men jag kommer aldrig att avslöjas den här vi mest Internet sex via fejkade mail

    Sms sex

    Träffas vi är det noga planerat.

Svar på tråden Någon som är nöjd med att vara den andra kvinnan?